تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


ورود 28 واگن به خطوط ریلی تهران؛ اوایل شهریورماه
تاريخ خبر: پنجشنبه، 24 مرداد 1398 ساعت: 10:38

 به گزارش تهرانی نیوز،شهردار تهران از ورود 28 واگن مترو به خطوط ریلی پایتخت در اوایل شهریورماه خبر داد. 

پیروز حناچی با اشاره به لغو مصوبه برج باغ ها و تلاش شهرداری تهران برای حفظ این سرمایه های طبیعی گفت: در یک ماه گذشته باغ عبقری را که قرار بود برج باغ در آن ساخته شود، افتتاح کردیم و در حال حاضر هم در منطقه 14 باغ وثوق الدوله در حال توسعه است. 
 
وی اظهار کرد: همچنین امیدواریم در آینده کلنگ افتتاح و توسعه فضای سبز سایت چهارباغ که در شمال مصلی قرار دارد، به زمین بخورد. 
 
شهردار تهران با اشاره به برنامه های مدیریت شهری پایتخت برای توسعه خطوط مترو گفت: امیدواریم به زودی توسعه خطوط 8، 9 و 10 را آغاز کنیم تا مشکلات و خلاها در مناطقی که مترو به آن ها نرفته مانند منطقه 22 و محدوده شمالی و غربی تهران برطرف شود.
 
حناچی انجام اقدامات لازم برای اجرای لوپی که به شکل U خطوط تبادلی و تقاطعی مترو را فراهم می کند، از دیگر برنامه های پیش رو معرفی و عنوان کرد: درکنار افتتاح ایستگاه های خطوط 6 و 7، ایستگاه های جدید را که مهم ترین آن ها ایستگاه تقاطعی امام حسین (ع) در خط 6 است را به مجموعه اضافه خواهیم کرد.
 
وی تصریح کرد: همچنین تمام 70 واگنی که در گمرگ باقی مانده بود و به شکل سی کی دی وارد کشور شدند را ترخیص کردیم. 4 قطار کامل که مشتمل بر 28 واگن است نیز اوایل شهریورماه به شبکه ناوگان حمل و نقل ریلی تهران اضافه خواهد شد.