تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


واکنش به حذف عوارض ورود به محدوده زوج و فرد ۹۷
تاريخ خبر: دوشنبه، 7 مرداد 1398 ساعت: 08:19

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: وضع عوارض ورود به محدوده زوج و فرد طبق قانون بوده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در واکنش به اظهارات فرماندار تهران مبنی بر حذف عوارض ورود به محدوده زوج و فرد در سال ۹۷ گفت: وضع این عوارض طبق قانون بوده است و اگر فرمانداری تهران مصوبه دیگری دارد، بی‌اطلاع هستم.
 
محسن پورسیدآقایی افزود: شاید منظور فرماندار تهران این است که با اختیارات دولت و پلیس، جرایم راهنمایی و رانندگی متخلفان ورود به محدوده زوج یا فرد در سال ۹۷ اعمال نشود و ما هم نه تنها مشکلی نداریم بلکه استقبال هم می‌کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در مورد عوارض ورود به محدوده زوج یا فرد در سال ۹۷ الزام قانونی داریم و حتی یک ریال آن را نمی‌توانیم ببخشیم چرا که مصوبه شورای اسلامی شهر را دارد و فرمانداری تهران و هیئت حل اختلاف آن را تایید کرده و دیوان عدالت اداری نیز شکایت در این باره را تا این تاریخ نپذیرفته و حداقل نقض نکرده است.
 
پورسیدآقایی البته تصریح کرد: به نظر می‌رسد شیطنت رسانه‌ای بیشتر از اطلاع رسانی دقیق و صحیح در انتشار این خبر نقش داشته است.
 
معاون شهردار تهران تاکید کرد: قانون، قانون است و لازم الاجرا و من هم به عنوان معاون شهردار با دیگر مسئولان موظف به اجرای دقیق و کامل قانون هستیم.