تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


عملکرد مالی «سازمان میادین میوه وتره بار» در سال 97 مطلوب اعلام شد
تاريخ خبر: يکشنبه، 22 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:32
به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،جلسه شورای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با ارائه گزارش عملکرد این سازمان و نیز گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص مطلوب بودن عملکرد مالی این سازمان در سال 97 به عنوان اولین سازمان شهرداری تهران که گزارش مالی آن ارائه می‌شود، برگزار شد. 
 
درجلسه شورای این سازمان که به ریاست مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و با حضور مصطفی کاظمی مدیرکل دفتر شهردار تهران برگزار شد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، ضمن تاکید بر شفافیت مالی در فعالیت‌های این سازمان، گزارشی از عملکرد سال 97 و برنامه‌های پیش بینی شده برای سال 98 را ارائه کرد.
 
معاون شهردار تهران در این جلسه با تأکید بر اینکه مردم عموماً از 3 سازمان میادین میوه و تره بار، آتش نشانی و بهشت زهرا (س)، راضی هستند و رضایتمندی عمومی از این 3 سازمان خدمات رسان شهرداری تهران بالاست، گفت: سازمان مدیریت میادین با توجه به 246 میدان و بازاری که در سطح شهر در اختیار دارد و نوع خدمات گسترده‌ای که به شهروندان ارائه می‌دهد، از اثرگذاری بالایی برخوردار است.
 
مجتبی یزدانی با اشاره به اینکه 60 محله فاقد بازار میوه و تره بار در اولویت احداث این بازارها قرار داشتند، افزود: از این تعداد، سال گذشته نسبت به احداث بازار میوه و تره بار در 14 محله اقدام شده و در سال جاری برای ساخت بازار در 15 محله دیگر برنامه ریزی کرده‌ایم، ضمن اینکه بازسازی و بهسازی میادین و بازارهای موجود از جمله روکش آسفالت آنها را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نیز در این جلسه، هدف از تشکیل این سازمان را ایجاد تسهیل در تهیه و توزیع میوه و تره بار دانست و گفت:40 درصد کل میوه و تره بار و 21 درصد کل محصولات پروتئینی تهران در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود.
 
سید سعید راد با اشاره به اینکه در سال گذشته یک میلیون و 215 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در میادین میوه و تره بار عرضه شده است، افزود: به این ترتیب، به طور متوسط روزانه 3329 تن انواع میوه و محصولات فرنگی در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود. 
 
با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین در جهت خدمت به مردم، حداکثر همکاری را با دستگاه‌های دولتی داشته تا نسبت به عرضه محصولات تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار اقدام کند، تأکید کرد: در توسعه بازارهای میوه و تره بار، مناطق کم برخوردار را که سرانه خدمات شهری کمتری دارند، مورد توجه قرار داده‌ایم. 
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان گزارش خود، شفافیت مالی را نشانه عملکرد درست این سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد:  استراتژی سال 98 سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، هوشمندسازی این سازمان و حرکت در جهت شفافیت هر چه بیشتر است. 
 
گفتنی است، در خاتمه ارائه گزارش عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در سال گذشته، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی این سازمان قرائت و براساس آن تأکید شد، وضعیت مالی سازمان در سال 97 و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن از تمامی جنبه‌های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری مطلوب است.