تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


افزایش ساعت کار مترو همزمان با آغاز نمایشگاه بين المللی قرآن در ماه مبارك رمضان
تاريخ خبر: شنبه، 21 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:54

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، زمان بهره برداری از ايستگاه هاي خط یک متروی تهران به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم، افزایش يافت. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با اعلام این خبر گفت: از امروز شنبه 21 ارديبهشت تا پایان زمان برگزاری بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللی قرآن كريم ساعت مسافرگیری در خط يك متروی تهران افزایش می یابد.
 
فرنوش نوبخت با بیان اینکه ساعات کار متروی تهران در شرایط عادی تا ۲۲:۳۰ است، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر گرديد تا یک ساعت به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی درون شهري در ایام برپایی بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم در ماه مبارك رمضان اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ایمن و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند.
 
وی افزود: فاصله حرکت قطارها در خط یک متروي تهران ازساعت ۲۲:۳۰ تا 23:30، نيز طبق زمانبندي قبلي در نظر گرفته شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند ساعت 23:30 از آخرین قطارهایی که از ایستگاه مصلی امام خميني (ره) عبور می‌کنند به مبادي اوليه خود بازگردند.
 
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» از ۲۱ اردیبهشت تا چهارم خرداد 98 در مصلي امام خميني (ره) برگزار می شود.