تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


برپایی دوشنبه های ورزشی در 50 ایستگاه تندرستی منطقه 15
تاريخ خبر: دوشنبه، 26 فروردين 1398 ساعت: 14:58

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه 15 گفت: دومین دوشنبه ورزشی در 50 ایستگاه تندرستی منطقه برگزار شد.

اکبر مختاری معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این پویش ورزشی با تأکید بر احترام متقابل و ایجاد روحیه فعالیت گروهی به صورت هفتگی در 50 ایستگاه تندرستی بانوان و آقایان به اجرا درمی آید.
 
وی با اشاره به اینکه نخستین پویش دوشنبه های ورزشی با حضور محمدی شهردار منطقه همزمان با روز جهانی ورزش برای صلح و توسعه هفته گذشته برگزار شد افزود: شهروندان به اجرای حرکات کششی و پیاده روی پرداختند که این برنامه با استقبال خوب شهروندان و ورزشکاران منطقه روبرو شد و 100 نفر از شهروندان به این پویش پیوستند.
 
معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه در ادامه به ویژه برنامه های ورزشی همزمان با اعیاد خجسته شعبانیه در مدارس، سرای محله و بوستان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه های ورزشی در ایستگاه های تندرستی و برپایی همایش بازی های بومی محلی در سه رشته طناب کشی، هفت سنگ و دوز در ورزشگاه بعثت از جمله این برنامه هاست.
 
مختاری در ادامه اضافه کرد: دوره های آموزشی مربیان ایستگاه های فعالیت بدنی توسط اساتید مجرب به منظور برپایی ایستگاه های تخصصی لاغری و چاقی و سالمندی از ابتدای اردیبهشت آغاز می شود.