تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


برگزاری دوره های آموزش زیست محیطی برای پیمانکاران منطقه 22
تاريخ خبر: شنبه، 27 دی 1393 ساعت: 10:15

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،واحد محیط زیست و انرژی حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه 22 به منظور ارائه آموزش های لازم در خصوص محیط زیست و موارد مربوط به آن، برای پیمانکاران 3 حوزه اجرایی و نواحی 4 گانه دوره های آموزشی برگزار کرده است.

قاسم مولایی شهردار این منطقه با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی در راستای اجرای کمپین "آسمان آبی و زمین پاک" به اجرا در می آید و مهمترین اهداف برگزاری آن، آشنایی پیمانکاران با بحرانهای زیست محیطی و جنبه های زیست محیطی مرتبط با نوع فعالیت آنها و الزامات قانونی زیست محیطی و ... است.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف نظام مدیریت زیست محیطی و کاهش خسارات ناشی از اجرای پروژه ها در محدوده محیط زیست شهری، 2 دوره آموزشی برای پیمانکاران حوزه های امور شهری و محیط زیست، فنی و عمران و حمل و نقل و ترافیک و نواحی 4گانه برگزار شده است.

مدیران عامل، نمایندگان پیمانکار و ناظران پیمانکاری که در این دوره های آموزشی شرکت کرده اند، افزون بر کسب اطلاعات لازم در زمینه محیط زیست، جنبه های زیست محیطی فعالیت خود را به صورت گروهی در قالب کارگاه آموزشی، شناسایی و بررسی می کنند.