تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


بررسی اصلاحات طرح زوج و فرد در جلسه امروز شورای عالی ترافیک تهران
تاريخ خبر: سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت: 15:14

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، محسن پورسیدآقایی در حاشیه صد و پانزدهمین جلسه شورای شهر با بیان اینکه ساعت 14 تا 16 امروز شورای عالی ترافیک تهران تشکیل جلسه می دهد، اظهار كرد: دو موضوع اصلاحات طرح زوج و فرد و محل برگزاری نمایشگاه کتاب در این جلسه مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در خصوص جزئیات جلسه دیروز مدیران ترافیکی با شهردار تهران توضيح داد: قرار بر این شد بیانیه ای از سوی شهردار در این خصوص ارائه شود.
 
معاون شهردار تهران با اشاره به نظر مدیریت شهری درباره محل برگزاری نمایشگاه، گفت: اگر تمامی مسئولان نمایشگاه و شهروندان بپذیرند که از حمل و نقل عمومی برای حضور در نمایشگاه کتاب استفاده کنند، شهرداری مخالفتی با برگزاری نمایشگاه در محل مصلی ندارد.
 
وی با بيان اينكه تمهیدات ویژه ای برای این امر دیده شده و آمادگی کامل برای خدمت رسانی از طریق ناوگان اتوبوسرانی، مترو و تاکسی وجود دارد، اضافه كرد: اگر این موضوع را پدیرفته نشود، ترجیح شهرداری بر برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب است.
 
پورسیدآقایی درباره چگونگی حمل و نقل و نحوه آوردن کتاب ها به این نمایشگاه توضيح داد: در این خصوص می توان ساعات ویژه ای مثلا از ساعت ۱۲ شب تا ۶ صبح را در نظر گرفت.
 
معاون شهردار تهران گفت: آمار و گزارشات ترافیک نشان داد که تمهیدات برای نمایشگاه کتاب قبلی که برگزار شد جوابگو بوده و ترافیک در محدوده مصلی در زمان برگزاری نمایشگاه(اردیبهشت ۹۷) نسبت به سال های پیش از آن بسیار کمتر بود.
 
پورسیدآقایی تاكيد كرد: در صورت تصویب در شورای ترافیک تهران در میادین اصلی شهر اتوبوس و تاکسی برای حمل و نقل آسان شهروندان به محل مصلی در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب گذاشته می شود.
 
به گفته وي در جلسه عصر امروز شورای ترافیک تهران تصمیم گیری در خصوص محل برگزاری نمایشگاه انجام می شود.