تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


آخرین وضعیت ترافیکی معابر تهران
تاريخ خبر: شنبه، 7 مهر 1397 ساعت: 11:03

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه در روز شنبه و آغاز هفته به سر می بریم ترافیک صبحگاهی مقداری متراکم تر از سایر روزها است.

سرهنگ محمد رازقی افزود: هم اکنون در بزرگراه ها و محورهای مرکزی و خیابان های داخلی و مرکزی شهر و همچنین در مبادی ورودی به شهر تهران از جمله بزرگراه های همت، حکیم، شهید زین الدین، امام علی (ع) و نواب و نیز شمال به جنوب مدرس و جنوب به شمال چمران ترافیک قابل توجه و نیمه سنگین وجود دارد.
 
وی افزود: با توجه به اینکه در هفته دوم مهرماه قرار داریم و سرویس های مدارس هنوز به طور کامل فعالیت خود را آغاز نکرده و بسیاری از خانواده ها راسا اقدام به رساندن فرزندان به مدرسه می کنند این مساله بر ترافیک بخصوص در خیابان های داخلی تاثیرگذار است.
 
سرهنگ رازقی در پایان گفت: به خانواده های محترم توصیه می شود ضمن عدم تجمع در مقابل مدارس، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از توقف دوبله و غیر مجاز مقابل مدارس به خصوص مدارس و مراکز آموزشی ای که در حاشیه خیابان های اصلی قرار داشته خودداری کنند چرا که عدم رعایت این مساله موجب مسدود شدن راه و ایجاد ترافیک سنگین می شود.