تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


ماجرای خنده‌های متهمان ارزی در دادگاه
تاريخ خبر: چهارشنبه، 7 شهريور 1397 ساعت: 15:07

 

قاضی موحد نسبت به انتشار تصاویر خندان متهمان در داگاه قبل واکنش نشان داد و گفت: این تصاویر که پخش شده ربطی به جلسه دادرسی نداشته و پیش از آن بوده است و متهمان در حال صحبت با یکدیگر بودند.

 

خبرگزاری فارس: قاضی موحد نسبت به انتشار تصاویر خندان متهمان در داگاه قبل واکنش نشان داد و گفت: این تصاویر که پخش شده ربطی به جلسه دادرسی نداشته و پیش از آن بوده است و متهمان در حال صحبت با یکدیگر بودند.

قاضی موحد پس از اعلام ختم دومین جلسه رسیدگی به اتهامات ۳ واردکننده موبایل که با ارز دولتی گوشی تلفن همراه خریده و در بازار به قیمت گزاف فروخته بودند نسبت به انتشار تصاویر خندان متهمان در داگاه قبل واکنش نشان داد و گفت: این تصاویر که پخش شده ربطی به جلسه دادرسی نداشته و پیش از آن بوده است و متهمان در حال صحبت با یکدیگر بودند.

وی افزود: این کار ناصحیح است و چه بسا در نوع خودش قابل تعقیب هم باشد، چون عکس خارج از فضای دادگاه منتشر شده است، اما به نام دادگاه عنوان شده است.

قاضی موحد گفت: در جلسه پیشین دادرسی همه افراد حاضر و همه متهمان در کمال ادب و احترام حضور داشتند و دادگاه مطابق ضوابط کار خود را انجام داد. ریاست دادگاه جلسه بعدی رسیدگی را شنبه عنوان کرد که در این جلسه کیفرخواست ۱۳ تن از متهمان قرائت خواهد شد.