تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


درطرح تعریض خیابان پیروزی تنها5پلاک باقی مانده است
تاريخ خبر: شنبه، 6 دی 1393 ساعت: 09:28

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،در طرح تعریض خیابان پیروزی تنها 5 پلاک باقی مانده که در صورت رفع مشکلات این 5 پلاک نیز یک ماهه تملک می شود.

تورج فرهادی، شهردار منطقه 14 با بیان این مطلب اظهارداشت: هم اکنون تنها 5 پلاک در این محور باقی مانده که همه اینها ماده 9 هستند و در صورت رفع مشکل نقدینگی و سایر مشکلات از جمله نبود مالک یا ورثه نبودن آن یک ماهه این 5 پلاک تملک خواهند شد.

وی افزود: البته علت اینکه بحث تملک املاک معارض خیابان پیروزی به طول کشیده است، تغییر اولویت های شهرداری بوده است . چرا که هم اکنون توسعه خط 3 و خط 7 مترو در اولویت قرار دارد .

فرهادی با بیان اینکه فاز نخست این پروژه در خیابان نبرد تا خیابان بسیج بوده است، افزود: این فاز به طور کامل تمام شده است.

وی در خصوص طرح توسعه بوستان بسیج و تجیهز وسایل بازی آن گفت: فراخوان برای جذب سرمایه گذار داده شده اما هنوز فرد مناسبی مراجعه نکرده البته قرار است 11 هکتار شهربازی ایجاد شود که مجموعه ورزشی تفریحی ، تجاری نیز در کنار آن دیده خواهد شد. همچنین بازی های آبی در فضای روباز و روبسته در این محور دیده شده و در مجتمعی که ساخته خواهد شد یک طبقه به مجموعه تجاری هایپر تعلق می گیرد و یک طبقه نیز شهر بچه ها خواهد شد .

شهردار منطقه14 تصریح کرد: هم اکنون بحث احداث مترو را در این محور داریم. کارگاه مترو در محدوده بوستان واقع شده و یکی از ایستگاه های مترو در داخل شهربازی ساخته می شود که در صورت جمع شدن کارگاه مترو موضوع توسعه بوستان بسیج به صورت عملیاتی انجام خواه