تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


باید از همه ساز و کارها برای حمایت از خودروسازان داخلی استفاده کرد
تاريخ خبر: يکشنبه، 17 تير 1397 ساعت: 17:18

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در خصوص ممنوعیت واردات خودرو به کشور اظهار داشت : ما در جنگ اقتصادی به سر می بریم لذا بنده صد در صد با این تصمیم موافق هستم و حتی زمانی که طرح کاهش تعرفه واردات در مجلس مطرح شد ما به دنبال طرحی برای ممنوعیت واردات خودرو بودیم.

محسن کوهکن ریزی تصریح کرد : در حال حاضر باید تمام توان و تلاش خود را برای حمایت و برطرف نمودن موانع و مشکلات تولید کنندگان داخلی و قطعه سازان به کار گیریم و در حال حاضر نباید هم و غم ما چیزی جز این موضوع باشد همچنین باید از همه ساز و کارها برای حمایت از خودروسازان داخلی استفاده کرد.
 
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ، درباره تاثیر ممنوعیت واردات خودرو بر قیمت خودروهای داخلی تصریح کرد : چنانچه افزایش قیمت خودروهای داخلی متناسب با افزایش قیمت ارز باشد این افزایش قیمت طبیعی و منطقی است و برای مردم نیز قابل قبول است.
 
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد : در مورد افزایش قیمت خودرو آن چیزی که موجب ناراحتی و نگرانی مردم می شود اعمال افزایش های بی حساب و کتاب قیمت خودروها است که بعضا کسی هم پاسخگوی این موضوع نیست.