تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


شهرداری گام نخست مبارزه با فساد را برداشته است
تاريخ خبر: چهارشنبه، 29 آذر 1396 ساعت: 12:51

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پاسخ های نجفی به انتقادها درباره انتصابات شهرداری تهران را منطقی دانست و تاکید کرد: نگاه ایشان نگاه مدیریتی به شهر است و ملاحضات سیاسی را هم حتما مدنظر قرار خواهند داد.

 

علیرضا رحیمی با اشاره به انتصاب زنان و جوانان در سطوح مختلف شهرداری تهران بیان کرد: همچنین نگاه ایشان به زنان و جوانان به گونه ای است که مطالبات جامعه را درک می کنند و در عین حال تلاش دارند تا به این مطالبات هم در حوزه مدیریتی و هم در حوزه شهری پاسخ دهند.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید در مجلس با بیان اینکه برای روشن شدن برخی ابعاد اتفاقات در شهرداری لازم است که گزارش شهرداری جدید از عملکرد چندین ساله شهردار سابق و شهرداری تکمیل شود، عنوان کرد: مبارزه با فساد نیاز به این دارد که گزارش های متقن و موثق وجود داشته باشد تا به وسیله آنها بتوان این روند را آغاز کرد.

رحیمی افزود: به نظر من شهرداری ‌ اولین قدم مبارزه با فساد را برداشته و در حال تهیه گزارشاتی از عملکرد دوره قبل مدیریت شهری تهران در حوزه های مختلف است.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران همچنین تاکید کرد: قاعدتا همان گزارش ها می توانند یکی از مبانی رسیدگی به دوره قبلی شهرداری باشند.

رحیمی در ادامه عنوان کرد: بعد از اینکه این گزارش ها تهیه شد حتما باید یک مرجع بی طرف که واقعا نگاه حرفه ای داشته باشد؛ تخلفات و خدمات را ببیند و وارد رسیدگی به این گزارش ها شود.

او همچنین با تاکید براینکه کمتر از چهارماه از نشستن نجفی بر صندلی شهرداری می گذرد افزود: برای قضاوت درباره عملکرد آقای نجفی واقعا الان خیلی زود است.