تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


5 هکتار از حریم شمالی تهران آزاد شد
تاريخ خبر: دوشنبه، 13 آذر 1396 ساعت: 14:04

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛هکتار از اراضی تصرف شده توسط افراد سودجو در حریم شمالی تهران، با اجرای عملیات رفع خلاف، آزادسازی شد.

 

محمد رضاپور مسئول حريم معاونت شهرسازي و معماري شهرداری منطقه یک با  بیان مطلب فوق اظهار کرد: با هدف حفظ و صیانت از حریم شمالی تهران و جلوگیری از تخلف زمین خواری در ارتفاعات، با حضور مامورین شهرداری منطقه یک، نيروهاي حريم بان و شهربان، فرمانداري، نيروي انتظامي و... در محدوده جاده لشگرگ، كوي بنفشه ،پنج هکتار از اراضی فوق رفع تصرف شد.

وی گفت: افراد سودجو و زمین خوار به صورت غیر قانونی اقدام به تصرف این محدوده و احداث محل هایی برای نگهداری طیور و... کرده بودند که با تمام توان و به طور کامل این متحدثات تخریب و فضا آزاد شد.

رضا پور تصریح کرد: این زمین با کاربری فضای سبز بوده که با انجام عملیات آزادسازی و رفع خلاف به کاربری اولیه خود برگشت داده شد.

مسئول حریم شهرداری منطقه یک خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه یک در ارتفاعات شمال تهران وحریم منطقه یک با تمام توان در جهت جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز و دخل وتصرفات تلاش می کند و با متخلفان برخورد قاطع خواهد داشت.

رضاپور نظارت نیروهای حریم بان و شهربان، استقرار کانکس در مبادی ورودی ارتفاعات وتقویت سیستم ارتباطی و همیاری ساکنان محلی را مهمترین عامل کنترل کننده ساخت وسازهای غیرمجاز درحریم های شمال تهران دانست.