تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


واکنش عبدی به رأی کمیته انضباطی
تاريخ خبر: يکشنبه، 9 آذر 1393 ساعت: 12:47

فارس: حسین عبدی درباره رأی کمیته انضباطی که او را به یک جلسه محرومیت از نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس محکوم کرده، گفت:‌رأیی که اعلام شد برایم جالب و البته خنده‌دار بود از این قضیه متعجب شدم چرا که از ابتدا این مسئله اشتباه بود و داور در بازی با گسترش فولاد به اشتباه من را از بازی اخراج کرد. حتی ما فیلم این بازی را به کمیته انضباطی دادیم و از رأی آنها تمکین کردیم. آن هم بدون هیچ بی‌احترامی.

وی ادامه داد: البته دو نامه هم برای کمیته انضباطی نوشتیم که نامه اول نامه باشگاه بود که کمیته انضباطی آن را قبول نکرد و بعد شخصاً به کمیته انضباطی رفتم و نامه‌ای نوشتم و آنها هم گفتند در فیلم دیدند که داور اشتباه کرده اما چون گزارش بازی طور دیگری تنظیم شده بود این رأی ابلاغ شد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: در بازی با استقلال هم چون پاسخی برای نامه دوم من نیامده بود راهی استادیوم شدم اما بعد که به من گفتند نباید روی نیمکت بنشینم بدون هیچ مقاومتی از روی نیمکت رفتم و جایی ایستادم که پله‌ها به سمت بالا قرار داشت. در شروع نیمه دوم اما مسئولان به من گفتند که چون پشت سرم هواداران تیم استقلال قرار دارند احتمال خطر برای من هست و مرا پشت میله‌هایی که پشت نیمکت مربیان قرار دارد بردند که آقایان شیرازی و بهروان هم در کنار من بودند اما یک برنامه تلویزیونی این مسئله را بزرگ کرد بدون آنکه بدانند اصل داستان چه بوده و من محترمانه اما خیلی شدید به این رأی اعتراض دارم چرا که در فوتبال نباید نگاه تنبیهی به مسائل داشته باشیم.

عبدی خاطرنشان کرد:‌ نمی‌دانم چرا این اتفاقات سر پرسپولیس می‌افتد من نمی‌خواهم علیه کسی موضع بگیرم اما چند بازی را خودم از نزدیک دیدم و می‌دیدم که فلان مربی در وسط زمین با داور جر و بحث می‌کند اما جالب اینجاست که ما این کارها را نمی‌کنیم و اینگونه علیه ما رأی می‌دهند وای به حال اینکه از این کارها انجام دهیم اما سؤال من این است وقتی بین گزارش داور و دیدن خود مسئولان اختلاف وجود دارد باید کدام را قبول کرد؟‌! من دوست ندارم وارد این بازی‌ها شوم اما به نظر می‌رسد در فوتبال ما اگر جنتلمن باشی برخورد دیگری با تو می‌کنند و باید به گونه دیگری رفتار کنی. من حتماً برای احقاق حقم از طریق باشگاه و حتی خودم پیگیری می‌کنم و مطمئن باشید اگر در جامعه فوتبال به حقم نرسم از طریق مراجع ذیصلاح پیگیر خواهم شد چرا که دوست ندارم در پرونده‌ام چنین مسئله‌ای وجود داشته باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره دیدار این هفته این تیم مقابل نفت تهران افزود: نفت تیم جوان و پرتلاشی است و بازی سختی مقابل این تیم داریم اما در این بازی چند بازیکنمان را در اختیار نداریم هرچند که با خوب تمرین کردن قطعاً برای گرفتن سه امتیاز وارد بازی می‌شویم و امیدوارم که بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم.