تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


مسیر دسترسی زائران اربعین حسینی به مواکب مرز چذابه بهسازی شد
تاريخ خبر: شنبه، 6 آبان 1396 ساعت: 14:06

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 4 تهران گفت: با مرمت و بهسازی مسیر 20 کیلومتری بستان تا چذابه، دسترسی زائران به مواکب تسهیل شد.

 

سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 4 با اعلام این خبر گفت: هم زمان با جانمایی و استقرار امکانات ویژه فرهنگی و اجتماعی، بهداشتی، رفاهی و امنیتی در مرز چذابه، محدوده تردد اسان و بهینه زائران برای رسیدن به مواکب در محدوده 20 کیلومتری بستان تا چذابه بهسازی و مناسب سازی شد.

وی افزود: پس از پایان عملیات زیرسازی زمین سایت مین زدایی به متراژ 2 هکتار جهت استقرار مواکب، عملیات بهسازی مسیرهای منتهی به مواکب به پایان رسیده است که با اتمام آن آماده پذیرایی از زائران خواهیم بود.

حسینی با اشاره به آماده سازی ایستگاه فرهنگی و اجتماعی منطقه 4 افزود: به منظور ارایه خدمات متنوع و راهنمایی و اطلاع رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، ایستگاه فرهنگی منطقه 4 در مرز چذابه آماده سازی شد.

شهردار منطقه 4 اضافه کرد: در این ایستگاه فرهنگی که مساحت آن حدود 500 متر مربع است خدماتی شامل پاسخگویی به مسائل شرعی خواهران و برادران، راهنمای زائرین، عکس یادگاری، شارژ موبایل و اطلاع رسانی از چگونگی تردد در مسیر موکب ها به زائران ارایه می شود.

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های مردمی در اربعین حسینی افزود: به منظور مشارکت شهروندان در برگزاری مطلوب مراسم اربعین حسینی، بیش از 300 موکب با همکاری مردم راه اندازی شده است.

 

حسینی خاطر نشان کرد: همانند سال های گذشته با بکارگیری تمام ظرفیت ها و امکانات، خدمات مطلوبی توسط شهرداری منطقه 4 به زائران ارایه می شود.