تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


توزیع بیش از 850 تله چسبی بین مدارس در طرح استقبال از مهر
تاريخ خبر: شنبه، 11 شهريور 1396 ساعت: 13:09

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛مرحله اول فعالیت مبارزه با جانوران مضر شهری در معابر اطراف مدارس طی طرح استقبال از مهر کلید خورد.

 مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: این فعالیت با هدف کنترل و مبارزه با موش بویژه در خیابانهای اطراف مدارس و توزیع بیش از 850 تله چسبی کتابی تا نیمه مهر انجام می شود.

همچنین به منظور اطلاع رسانی به دانش آموزان درخصوص مضرات این جانوران و نحوه پیشگیری از ازدیاد آنها، ضمن نصب بنرهای اطلاع رسانی در معابر اطراف مدارس، 1300 کتابچه آموزشی نیز در مدارس توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی درخصوص مبارزه با جانوران مضر شهری همراه با ارائه آموزشهای چهره به چهره در خیابانهای اطراف مدارس نواحی 1، 2 و 3 مستقر خواهد شد.

زنگنه فر زنده گیری سگهای بلاصاحب را از دیگر فعالیتهای پیش بینی شده برای افزایش امنیت تردد دانش آموزان در این طرح اعلام کرد و افزود: به همین منظور طبق پیش بینی طرح استقبال از مهر نزدیک به 300 سگ بلاصاحب تا پایان طرح جمع آوری خواهد شد.

وی تصریح کرد: رفع مزاحمت صنوف مجاور مراکز آموزشی و صدور اخطاریه به کلیه و احدهای صنفی در خیابان لطیفی از دیگر فعالیتهای اجرایی در این طرح خواهد بود.

به گفته این مسئول در همین راستا یک واحد پرنده فروشی و صافکاری و نیز یک مورد یخچال سازی در این خیابان به دلیل ایجاد مزاحمت و آلودگی های زیست محیطی پلمپ خواهد شد.