تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


نوسازی قطارهای محلی در نیو ساوت ولز استرالیا
تاريخ خبر: يکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت: 13:21

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، به گفته معاون نخست وزیر استرالیا، جان بریلارو، ناوگان قطارهای محلی نیو ساوت ولز در استرالیا جایگزین خواهند شد و یک انبار نگهداری جدید نیز در دابو ساخته خواهد شد.

برنامه جایگزینی ناوگان XPT متشکل از 60 واگن و 19 واگن موتوری که درTrainLink  نیو ساوت ولز استفاده می شود که سیدنی، ملبورن و بریزبن را به یک دیگر متصل می کند، قبلا اعلام شده بود و تحقیقاتی نیز برای امکان جایگزینی 23 قطار Xplorer  و 28 قطار Endeavour  دیزلی متعلق به دهه 1990 برای مسیرهای کوتاه نیز انجام شده است.

وزیر حمل و نقل و زیرساخت ها، Andrew Constance اظهار داشت نتیجه این بررسی ها، تصمیم گیری برای جایگزین هر سه این ناوگان ها با قطارهایی مدرن تر است و افزود مدرن سازی تمام ناوگان قطارهای محلی می تواند به طور قابل توجهی به بهبود حمل و نقل عمومی کمک کند.

پیشنهادات برای طراحی این قطارها و انبار و قرارداد ساخت و ساز و نگهداری به زودی اعلام شده و سال آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت. دولت اعلام کرده است که در این زمینه در پی نوآوری بیش تر، رفاه بیش تر مشتریان و بهره وری انرژی بسیار بیش تر است. دولت این ایالت تمایل دارد اوایل سال 2019 قرارداد این پروژه را اعطا کرده و آماده بهره برداری از این قطارها در اوایل سال های 2020 شود. برای این پروژه از بودجه خصوصی استفاده خواهد شد.