تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


منطقه 22 میزبان دومین نشست دبیران کانون پیشگیری از دخانیات مناطق 22 گانه شهرداری تهران
تاريخ خبر: يکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت: 10:02

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛دومین نشست دبیران کانون پیشگیری از دخانیات مناطق 22 گانه شهرداری تهران به میزبانی منطقه 22 در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) برگزار شد.

این نشست به منظور برگزاری نشست های فصلی با دبیران کانون های سلامت با هدف ارتقای سطح آگاهی و به روز شدن اطلاعات دبیران با حضور رئیس اداره همکاری های بین بخشی اداره کل سلامت شهرداری تهران و دبیران کل کانون پیشگیری از دخانیات مناطق 22 گانه به میزبانی منطقه 22 در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) برگزار شد.

در این نشست حاضران در جلسه با انواع مواد مخدر، عوارض این مواد، افراد درگیر و ... آشنا شدند و در ادامه اقدامات انجام شده توسط دبیران کانون پیشگیری از سوی رئیس اداره همکاری های بین بخشی اداره کل سلامت مورد بررسی قرار گرفت و دبیران کانون مناطق 22 گانه از عملکرد خود در چند ماه گذشته گزارشی ارائه نمودند.

گفتنی است: برگزاری یک جلسه فوق العاده در چند هفته آینده، تعیین دبیرکل کانون پیشگیری از دخانیات، ارائه ی آموزش های لازم به کودکان دبستانی، استفاده از بسته های سبک زندگی، ورود به جمعیت های مورد هدف، فعالیت در صفحات مجازی و ... از جمله اهداف مورد بررسی در این نشست بود.