تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


اقدامات سال های اخیر باعث ارتقاء مدیریت شهری شده است
تاريخ خبر: دوشنبه، 19 تير 1396 ساعت: 11:16

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛مدیر دبیرخانه کلانشهرهای کشور گفت: برخی ها مایل نیستند میان وظایف محلی و ملی تفاوت قائل شوند و این دو را از یکدیکر تفکیک کنند و هرچقدر شورای شهر و شهرداری مسائل را رعایت کنند باز هم شاهد چالش میان شهرداری و مخالفانش هستیم.

 

 آيين افتتاح سومين جشنواره و همايش عمران شهري و رونمايي از اولين نقشه پهنه بندي ژئوتكنيك شهر تهران صبح امروز با حضور دكتر قاليباف شهردار و علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران و دیگر اعضای شورای شهر و معاونان و مدیران شهرداری و کلانشهرها در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

در این همایش محمد صارمی زاده، مدیر دبیرخانه کلانشهرهای کشور، گفت: در سال 1378 دبیرخانه کلانشهرها آغاز به کار کرد و کلانشهرها را بر آن داشت جلساتی را تشکیل داده و معضلات را‌مطرح کنند و به دستگاه های ذی‌ربط ارائه دهند.

وی افزود: در زمان شهرداری قالیباف این دبیرخانه به اوج کار خود رسید اما مدیریت شهری همیشه یک رقیب دارد و محلی است.

صارمی زاده با بیان اینکه برخی ها مایل نیستند میان وظایف محلی و ملی تفاوت قائل شوند و این دو را از یکدیکر تفکیک کنند، عنوان کرد: هرچقدر شورای شهر و شهرداری مسائل را رعایت کنند باز هم شاهد چالش میان شهرداری و مخالفان هستیم.

مدیر دبیرخانه کلانشهر ها افزود: به مناسبت های مختلف مسائل را مطرح کرده و به مجلس ارائه داده ایم که رئیس مجلس اسلامی مدیران و کارشناسان مارا پذیرفته و قبول کرده است.

صارمی زاده در پایان خاطرنشان کرد: زحماتی که طی این سال ها کشیده شده و باعث هم افزایی شده است، ارتقا مدیریت شهری را به همراه داشته است.