تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


حضور تلاشگران نظافت شهری ساعت ها پیش از شروع نماز عید سعید فطر در اطراف مصلی
تاريخ خبر: چهارشنبه، 7 تير 1396 ساعت: 15:17

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛با عنایت به برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی بزرگ تهران و حضور جمعیت بسیار سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با همکاری مناطق 22 گانه اقدام به پاکسازی و نظافت محدوده داخل و بیرونی مصلی کرد.

 

باقرصاد، قائم مقام معاونت خدمات شهری و سرپرست سازمان ضمن تبریک عيد سعيد فطر ، آن را هدیه خداوند متعال به مؤمناني دانست كه با روزه به پاکیزگی فطرت و درون خود پرداخته اند که تنها شرط استمرار این پاکی دقت در اعمال و تقوای الهی می باشد.

وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در برپايي نماز عيد سعيد فطر و حضور نیروی انسانی و تجهیزات سازمان و مناطق 22 گانه به صورت کامل از ساعات آغازین بامداد در محل برگزاری مراسم اظهار داشت: طي برگزاري جلسات متعدد با ناظران ارشد و مقيم سازمان و مناطق22گانه، محدوده مصلاي تهران به چهار پهنه تقسيم بندي شد و نظافت محدوده و تخلیه ، شستشو و ساماندهی مخازن وجمع آوری پسماند در تمام ساعات شبانه روز از قبل شروع مراسم، حین و بعد از آن بویژه در مسیرهای منتهی به محل های برگزاری نمار عید سعید فطرانجام شد.

مهندس باقرصاد از توزیع کیسه مشکی و آبی رنگ ویژه جمع‌آوری پسماند خشک در مصلای بزرگ تهران خبرداد و گفت:

تلاشگران سحرخیز سازمان مدیریت پسماند در بخش جمع آوری پسماند خشک و تر شهروندان در روز برگزاری نماز عید سعید فطر حضور گسترده داشته اند و ناظرین سازمان با همراهی بیش از 900نفر نيروي انسانی از جانب سازمان و مناطق 22 گانه مجهز به لباس، ماسک و تجهيزات ايمني کامل به همراه حدود 150 دستگاه ماشین آلات نظافت شهری و جمع آوری پسماند خشک شامل جاروب بزرگراهی، تانکر آب، خاور روباز، کامیونت حمل پسماند، وانت ملودي به همراه یک خودرو گشت از هر منطقه و... کار نظافت و پاکیزه سازی روز مراسم را انجام داده وهمچنین پسماندهاي خشک موجود در محل را جمع‌‌آوري و منتقل کردند.

 

سرپرست سازمان مدیریت پسماند در انتها همه شهروندان را به تعامل با سازمان مدیریت پسماند از جمله جدا سازی پسماند خشک و تر در مبدا دعوت نموده وهمکاری شهروندان را مهمترین حلقه مدیریت پسماند شهر تهران برشمرد.