تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


قرارداد شهرداری با بیمارستان ابتدای سال96 به پایان رسیده است
تاريخ خبر: يکشنبه، 28 خرداد 1396 ساعت: 10:40

به گزارش اخبار  مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛صبح امروز خبری با عنوان "تخریب پارکینگ بیمارستان برای ساخت بازار میوه‌ وتره‌بار!/ ایجاد اختلال در انجام عمل‌های جراحی بیماران" در خبرگزاری ایلنا منتشر شد. در همین رابطه، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 در پاسخ به ادعای مطروحه توضیحاتی را به شهرنوشت ارائه کرد.

 

علیرضا جعفری در واکنش به خبر تخریب پارکینگ بیمارستان پارسیان گفت: زمین جنب بیمارستان پارسیان به متراژ 1000 متر مربع در مالکیت شهرداری منطقه 2 است که در سال های گذشته از طریق انعقاد قرارداد به عنوان پارکینگ به بیمارستان پارسیان اجاره داده شد.

وی با بیان اینکه قرارداد مذکور در تاریخ 1/1/1396 به پایان رسیده است، عنوان کرد: پس از پایان قرارداد با توجه به درخواست های متعدد شهروندان منطقه برای احداث میدان میوه و تره بار در محدوده سعادت آباد و محدودیت زمین مناسب برای کاربری مذکور، در نهایت شهرداری منطقه 2 بر آن شد زمین جنب بیمارستان پارسیان را در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار قرار دهد تا با احداث میدان از مشکلات شهروندان منطقه کاسته شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 با رد ادعای فعالیت فعلی لودرها و خاک برداری زمین گفت: به ضرس قاطع اعلام می کنم که کار لودرها در زمین تمام شده است و هیچ آسیبی به سیستم فاضلاب بیمارستان وارد نشده است.

به گفته جعفری هیچ گونه توافقی خارج از چارچوب قرارداد واگذاری در قالب اجاره میان شهرداری و بیمارستان منعقد نشده است.

وی در پایان در پاسخ به سوال رئیس بیمارستان مبنی بر اینکه "شهرداری چگونه می‌خواهد در منطقه‌ای که عفونت‌ها و زباله‌های بیمارستانی در مجاورت آن است؛ یک بازار میوه و تره بار ایجاد کند"، بیان کرد: طبق قانون بیمارستان اجازه ندارد زباله های عفونی خود را از محیط بیمارستان خارج کند و ملزم است تا در محوطه بیمارستان زباله ها را تعیین تکلیف کند. بر این اساس ساخت میدان میوه و تره بار در مجاورت بیمارستان هیچ گونه مشکلی ندارد. ضمن اینکه معمولاً اطراف بیمارستان ها شاهد حضور آبمیوه فروشی، بستنی فروشی، سوپر مارکت و ... هستیم که بدون هیچ گونه مشکل بهداشتی به کار خود ادامه می دهند.