جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 دی 1392     
رییس جمهور پیشین کشور 8 سال شهر تهران را تحریم کرد

به گزارش گروه پارلمان شهرداری نیوز ، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مدیران شهری، امیدواریم با تعامل و همکاری دولت، طرح مسکن مهر در بافت فرسوده شهر اجرایی شود تا خانه هایی با نمای ایرانی-اسلامی به شهروندان تحویل داده شود.

نادر قاضی پور، به دیدار اعضای مدیریت شهری تهران با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با کسانی ملاقات می کنند که برای اسلام و مملکت تلاش کنند. قدردانی ایشان نیز از مدیران شهری و شهردار تهران وظیفه این نهاد را سنگین تر می کند بنابراین باید کار بیشتری انجام دهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می خواهند شهر تهران که ام القرای جهان اسلام است، شهری زیبا و بدون مشکل باشد، افزود: ما باید شهر تهران را به جهان اسلام، کشورهای در حال توسعه و مستضعف معرفی کنیم چرا که تهران تنها مختص شهروندان تهرانی نیست بلکه به تمامی مسلمین تعلق دارد.

قاضی پور به توسعه فضای سبز شهری در سال های اخیر اشاره و بیان کرد: باید به شهر تهران رسیدگی شود و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم ارومیه به نوسازی بافت فرسوده شهر تهران اشاره و اظهار کرد: از آنجایی که رهبر انقلاب هم بر معماری ایرانی-اسلامی تاکید فرمودند، دولت باید این اجازه را بدهد که امکانات مسکن مهر به بافت فرسوده شهرها منتقل شود تا مردم مستضعف که نیازمند خانه هستند در خانه هایی امن سکنا گزینند.

قاضی پور تصریح کرد: مردم ما خوابگاه نمی خواهند بلکه خانه هایی امن با نمایی ایرانی-اسلامی می خواهند.

نماینده مردم در خانه ملت با بیان اینکه رییس جمهور پیشین کشور 8 سال شهر تهران را تحریم کرد، اضافه کرد: باید حضور شهردار تهران در جلسه هیات دولت عملیاتی شود و آقای روحانی این حسن را دارد که پذیرای شهردار تهران باشد.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید به حمل و نقل عمومی شهر تهران کمک کند، گفت: با توجه به منویات مقام عظمای ولایت، به طور حتم با همکاری و تعامل دولت و شهرداری می توان شهر تهران را به عنوان الگو با جهان اسلام معرفی کرد.

 

 

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: