جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 دی 1392     
حذف خودروهای فرسوده با اعطای تسهیلات

به گزارش شهرداری نیوز ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص خروج خودروهای فرسوده و تاثیر بسیار زیاد این خودروها بر آلودگی هوای تهران گفت: در حال حاضر آلودگی هوای کلانشهرها تحت عوامل زیادی مورد تهدید قرار گرفته است و بدین منظور آلودگی هوای کللانشهرها یکی از دغدغه های اصلی مجلس و دولت است.

عثمان احمدی افزود: بحران آلودگی هوای تهران باید مدیریت شود و خودروهای فرسوده از رده خارج شوند چراکه روزانه خودروهای فرسوده زیادی در سطح شهر  تردد می کنند و همین امر تاثیر مخربی بر افزایش آلودگی هوا می گذارد.

وی افزود:با توجه به این امر که بسیاری از دارندگان خودروهای فرسوده توان بازپرداخت اسقاط را ندارند پرداخت تسهیلات به دارندگان خودروهای فرسوده، باعث می شود این خودرو ها با سرعت بیشتری از رده خارج شوند و دارندگان این خودروها برای نوسازی ترغیب شوند.

احمدی در خاتمه در خصوص نقش خودروسازان خاطرنشان کرد:در حال حاضر باید بین دولت و مجلس و خودروسازان تعاملی برای بهبود وضعیت خودروهای داخلی و قطعات و لوازم جانبی این خودروها به وجود بیاید تا به میزان خروج خودروهای فرسوده، تولید خودروهای جدید با مصرف پایین و بهینه داشته باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: