جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403     
واکنش چمران به حواشی جلسه گذشته شورای شهر و ترک صحن برخی اعضا

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رییس شورای شهر تهران در باره حواشی جلسه گذشته شورای شهر و ترک صحن برخی اعضا گفت: حواشی جلسه گذشته در شورایی که زنده است، مساله طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود.

مهدی چمران در حاشیه دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز شورای شهر گزارش بازدید از محله جوادیه توسط آقای امانی ارائه خواهد شد، همچنین معاون فنی و عمرانی شهرداری هم درخصوص دو پروژه مهم یادگار امام(ره) و شهید شوشتری توضیحاتی ارائه خواهد داد. انتخاب قائم مقامان ذیحساب و ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه نیز قرائت خواهد شد. همچنین اصلاحیه غرف و میادین در این جلسه بررسی می‌شود.
 
وی با اشاره به حواشی جلسه قبل شورا، افزود: این اتفاقات در شورایی که زنده است و قلب همه برای موضوعی مهم همچون حمل و نقل می‌تپد، مسئله طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود. مجلس زنده چنین مسائلی را هم دارد.
 
وی ادامه داد: ما در شرایط خاصی هستیم و برخی موارد مطرح شد که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. متاسفانه موارد عنوان شده ضرر می زند.  البته این موضوعات ربطی به شورا ندارد و خدا کند که آسیب نزند.

اختصاص بودجه برای تقویت نمایشگاه شهر آفتاب
 
رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه رسانه‌ها مطالب خوبی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب منتشر کردند، افزود: رسانه‌ها درخواست‌های مردم در مورد برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی را جویا شوند. دادستان کل کشور نامه بسیار خوبی به دولت ارسال کرده بود و فکر می‌کنم دولت باید این موضوع را پیگیری کند. البته وزیر صمت نسبت به این مسئله قول پیگیری داده است.
 
چمران با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب به عنوان نمایشگاه‌های رسمی پذیرفته شده است تأکید کرد: بودجه خوبی برای تقویت و توسعه نمایشگاه شهر آفتاب در نظر گرفته‌ایم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: