جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 بهمن 1402     
عضو شورای شهر تهران تاکید کرد
لزوم توجه به سیاست‌های جوانی جمعیت در تصمیم گیری شورا برای تعیین عوارض در تهران

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم توجه به سیاست‌های کلی نظام و سیاست‌های جوانی جمعیت برای کمک به حل مشکلات مردم تهران در تصمیم گیری تعیین عوارض تأکید کرد.

مهدی اقراریان در دویست و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: قطعا این حضور حماسی، اقتدار آفرین و امنیت بخش است. باید از عزیزانی که به دلیل گمنامی، در صحن شورا فرصت تقدیر از آنها فراهم نمی‌شود قدردانی کنیم.
 
وی ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفت تا راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در نقاط مختلف کشور را با مشکل مواجه کند؛ اما زحمت و تلاش نیروهای دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی زمینه ساز برگزاری با شکوه این راهپیمایی را فراهم کرد؛ لذا باید از آنها تقدیر کنیم. بی تردید گمنامی نام زیبایی است اما تلاش‌های آنها نزد خداوند آشکار است.
 
این عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از تذکر خود به موضوع بررسی لایحه عوارض ساختمانی در شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد و افزود: موضوعی که امروز در دستور کار شورا قرار گرفته است باید با نگاه به سیاست‌های کلی نظام و سیاست‌های جوانی جمعیت مورد بررسی قرار گیرد. امیدواریم تصمیم امروز شورا به گونه‌ای باشد که موجب یاری مردم تهران و حل مشکلات آنها شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: