جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 بهمن 1402     
بهسازی چراغ‌های راهنمایی ۶۵ تقاطع پایتخت تا پایان سال

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک تهرانی نیوز، اولین جلسه کمیته تخصصی بهینه‌سازی عملکرد تقاطع‌های پایتخت با حضور مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک، معاون مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک و معاون اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد.

 در این جلسه، گزارشی از مسائل و مشکلات مربوط به زمان‌بندی و عملکرد وضع موجود چراغ‌های راهنمایی در تقاطع‌های اصلی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران توسط اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق ارائه شد.
 
سپس حمید برادران، سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران بر ضرورت به‌روزرسانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سامانه کنترل هوشمند تقاطع‌های پایتخت تاکید کرد و گفت: با توجه به آغاز عملیات اصلاح نواقص موجود در برخی از تقاطع‌های سطح شهر از جمله لوپ‌های حسگر وسایل نقلیه، فانوس‌های LED و اشکالات چراغ‌های راهنمایی عابر پیاده به موازات شبیه‌سازی و بهینه‌سازی ۶۵ تقاطع تا پایان سال جاری، رفع و تکمیل خواهد شد.
 
در ادامه، غلامرضا طاهرنیا، معاون مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک در این جلسه، اهمیت و ضرورت به‌روزرسانی نرم‌افزارهای کلان‌نگر و خُردنگر در حوزه حمل و نقل و ترافیک را مورد تأکید قرار داد.
 
یحیی صادقی جهانی، معاون  اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق نیز با اعلام اینکه مدیریت و زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی برای تردد در تقاطع‌های پایتخت، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق توسط شرکت کنترل ترافیک است، تأکید کرد: تأمین و اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای خرید و به‌روزرسانی امکانات و تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در سال ۱۴۰۳ را از طریق شرکت کنترل ترافیک، مورد پیگیری قرار خواهیم داد.
 
 احصاء و شناسایی دقیق مسائل و مشکلات عملکرد بهینه تقاطع‌های پایتخت و نحوه رفع اشکالات زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی هوشمند و زمان‌دار در جلسه آتی این کمیته، مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: