جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 دی 1402     
کیفیت خودروهای داخلی با آنچه که خودروسازان ادعا می کنند متفاوت است + فیلم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خودروسازان به پشتوانه حمایت های دولت در رابطه با بهبود کیفیت محصولات خود کوتاهی کرده و نتوانسته اند از نظر کیفیت و قیمت رضایت مصرف کنندگان را جلب کنند.

به گزارش کارنا، غلامرضا شریعتی اندراتی با بیان اینکه خودروسازان داخلی برخلاف ادعای خود نتوانسته اند کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند، اظهار داشت: بین آنچه که در عمل از کیفیت خودروهای داخلی مشاهده می کنیم با آنچه که خودروسازان ادعا می کنند تفاوت هایی وجود دارد.

وی تصریح کرد: متاسفانه خودروسازان به پشتوانه حمایت های دولت در رابطه با بهبود کیفیت محصولات خود کوتاهی کرده و نتوانسته اند از نظر کیفیت و قیمت رضایت مصرف کنندگان را جلب کنند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کارنا بر ضرورت واردات خودرو به کشور تاکید کرد و گفت: خودروسازان داخلی علیرغم فرصتی که طی این سالها به آنها داده شده نتوانسته اند در مصرف کننده رضایت خاطر ایجاد کنند و این مردم هستند که متضرر شده و حتی برای تحویل خودرو باید یک سال در انتظار بمانند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: عدم تحویل به موقع خودرو، خدمات پس از فروش نامناسب، نقص فنی خودروها پس از تحویل از دیگر مواردی هستند که نشان می دهد حقوق مصرف کنندگان همواره از سوی خودروسازان تضییع شده است.


برای مشاهده فیلم خبر کلیک کنید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: