جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 دی 1402     
معاون شهردار تهران خبر داد
تدوین برنامه جدید عملیاتی کاهش تصادفات منجر به فوت در پایتخت

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر لزوم همکاری و هم‌افزایی بیش از پیش مدیریت انتظامی و مدیریت شهری برای خدمت به شهروندان و حفظ جان آنها، گفت: حفظ جان تک تک شهروندان برای ما مهم و ارزشمند است و لذا با همکاری پلیس راهور، یک برنامه جدید عملیاتی برای کاهش تصادفات رانندگی به ویژه تصادفات شدید منجر به فوت را تهیه و تدوین خواهیم کرد.

 دومین نشست هم‌اندیشی فرماندهان پلیس راهور تهران بزرگ و مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به منظور بررسی مسائل و مشکلات ترافیکی تهران و تشریک مساعی در این زمینه برگزار شد.
 
محسن هرمزی در این نشست با اعلام اینکه اگر با برنامه‌ریزی مشترک، سطح ایمنی معابر را به نحوی ارتقاء دهیم که بتوانیم جان حتی یک انسان را نجات دهیم، خدمت بزرگی انجام داده‌ایم، افزود: افزایش ایمنی شبکه معابر به ویژه معابر بزرگراهی، همواره در دستور کار ما قرار دارد و خط‌کشی، اصلاح هندسی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی که در کاهش تصادفات مؤثرند، به صورت مستمر انجام شده و مورد بازبینی قرار می‌گیرند. 
 
 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یکی از مهم‌ترین عوامل تصادفات پایتخت را سرعت بالای خودروها در بزرگراه‌ها، اعلام و خاطرنشان کرد: نصب دوربین‌های هوشمند نقش به‌سزایی در کنترل تخلفات و کاهش سرعت خودروها و به تبع آن، کاهش تصادفات دارد و شرکت کنترل ترافیک، موظف است تا نسبت به رفع نقایص دوربین‌ها اقدام کند و از شورای اسلامی شهر تهران، انتظار داریم بودجه مناسبی برای خرید دوربین‌های جدید اختصاص دهد. 
 
 سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهور پایتخت نیز در این جلسه با ارائه آماری از تصادفات فوتی در مناطق ۲۲ گانه تهران و ابراز نگرانی از افزایش تصادفات منجر به فوت، بر همکاری بیش از پیش پلیس راهور پایتحت و شهرداری تهران در زمینه کاهش تصافادت تأکید کرد. 
 
در این نشست موضوعاتی همچون لزوم کاهش تصادفات شدید منجر به فوت، ضرورت ارتقاء و بهبود ایمنی معابر، تجهیز و رفع نقص دوربین‌های ثبت تخلف و کنترل سرعت و ساماندهی موتورسیکلت‌ها، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد، کارگروه مشترکی برای بررسی مصوبات جلسات و بحث و تبادل نظر در مورد مسائل و مشکلات مرتبط به‌صورت هفتگی تشکیل شود.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: