جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 آذر 1402     
سرپرست سازمان مهندسی و عمران تهران خبر داد
آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شرق به شرق در بزرگراه شهید همت

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از آغاز عملیات احداث یک پل دوربرگردان شرق به شرق در بزرگراه شهید همت خبر داد.

مهدی صداقتی احداث دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید همت را اقدامی در راستای تکمیل حرکات گردشی تقاطع غیرهمسطح این بزرگراه با بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی دانست و گفت: بهره‌برداری از این پروژه ضمن تسهیل دسترسی‌های اصلی و فرعی در محدوده منطقه ۵، سبب کاهش ۵ کیلومتری گردش‌های اضافی و زمان سفرهای درون‌شهری خواهد شد.
 
وی ادامه داد: این پروژه شامل اجرای یک پل دوربرگردان غیرهمسطح شرق به شرق در غرب بزرگراه شهید همت به طول ۳۳۰ متر (با احتساب شیب‌راهه‌ها) بوده و ضمن برخورداری از ۲ خط عبوری و یک پیاده‌رو به همراه مسیر دسترسی راست‌گرد غرب به جنوب بزرگراه شهید همت به بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی به طول ۱۵۰ متر و عرض ۶.۵ متر، اصلاح هندسی مسیر شمال به غرب بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی به بزرگراه شهید همت و اصلاح هندسی مسیر شمال به غرب خیابان عدل به بزرگراه شهید همت نیز انجام می‌شود.
 
صداقتی یادآور شد: معارض ملکی پروژه رفع شده است و متعاقب اجرای عملیات سونداژ و شناسایی معارضین تأسیساتی، تلاش برای رفع یا عبور از این موانع اجرایی ادامه دارد.
 
وی با اشاره به رفع معارض دوربین ترافیکی، از مراحل نهایی رفع لوله گاز خبر داد و گفت: برخی معارضین تأسیساتی شامل تیرهای انتقال شبکه و روشنایی، لوله آب و فیبر نوری هنوز رفع نشده است.
 
 به گفته صداقتی عملیات تجهیز کارگاه در مراحل نهایی قرار دارد و عملیات خاک‌برداری فونداسیون کوله جنوبی پل در حال اجراست.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: