جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 مهر 1402     
تکمیل ورودی‌های ایستگاه متروی «شهید دادمان»

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز، ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان در خط ۷ متروی تهران در حالی بزودی افتتاح می شود که ورودی نخست ایستگاه، اسفندماه سال گذشته به روی مردم گشوده شده بود.

 ایستگاه شهید دادمان در منطقه ۲ و محدوده تقاطع بلوار پاک‌نژاد و بلوار دادمان واقع شده و به دلیل همجواری با بیمارستان آتیه و مراکز اداری منطقه پیرامونی خود، جزو ایستگاههای پر مسافر و مهم خط ۷ مترو به حساب می‌آید.
 
اواخر سال گذشته با تکمیل و افتتاح این ایستگاه، ورودی نخست آن در اختیار مسافران قرار گرفت و در کمتر از یک سال، امکان بهره‌برداری از ورودی دوم در هفته‌های نخست فصل زمستان امسال فراهم خواهد شد؛ این ورودی در جنوب شرق ایستگاه شهید دادمان قرار گرفته و با ۴ رشته پله برقی افتتاح خواهد شد.
 
محمود یوسفی مجری خط ۷ مترو تهران در این رابطه گفت: ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان با صرف هزینه‌ای در حدود ۹۰ میلیارد تومان در بخش‌های ساختمانی و تجهیزاتی در حال آماده‌سازی است و ملاحظات مربوط به تسهیل استفاده افراد کم توان جسمی و حرکتی در طراحی و ساخت آن منظور شده است؛ ضمن اینکه مسیر تردد روشندلان نیز در این ورودی تأمین شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
 
مجری خط ۷ متروی تهران، استفاده حداکثری از تولیدات داخلی به منظور تأمین قطعات و تجهیزات ایستگاه شهید دادمان را از جمله تمهیدات حمایتی از محصولات ایرانی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که روند بهره‌مندی هر چه بیشتر از اقلام و اجناس داخلی برای ساخت و تکمیل ایستگاههای شبکه مترو، به مرور زمان تقویت شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: