جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 مهر 1402     
سخنگوی شورای شهر تهران خواستار شد
لزوم ارائه گزارش ساماندهی اطراف تئاتر شهر از سوی قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران به شورای شهر

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، سخنگوی شورای شهر تهران گفت: لازم است که قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران گزارشی از اقداماتی که برای تئاتر شهر و ساماندهی فضای پیرامونی آن تا کنون انجام داده را به شورای شهر ارائه دهد.

 علیرضا نادعلی در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز شورای شهر گزارش پنج ماهه مالی شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه مشخص شد ۹۱ درصد از بودجه مصوب محقق شده است، گفت: همچنین شورای شهر در این جلسه بررسی لایحه دستورالعمل تعیین تکلیف واگذاری املاک شهرداری تهران به افراد حقیقی و حقوقی را در دستور کار قرار داد که ساز و کار واگذاری املاک مشخص شد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا املاکی که بر این اساس واگذار نشده‌اند عودت داده می‌شوند؟ اظهارکرد: تبعا باید واگذاری املاک از این به بعد بر اساس آئین‌نامه‌ای باشد که در شورای شهر تصویب شد و اگر بر خلاف این آئین‌نامه ملکی واگذار شده باشد باید تحویل شهرداری داده شود.
 
سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص وضعیت تئاتر شهر و پاکسازی آن از حضور دستفروشان نیز افزود: تبعا ادامه شرایط نیازمند همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها است و در مورد تئاتر شهر بیش از یک سال جلسه و رایزنی انجام شد تا پاسخ خوبی به دغدغه مردم، هنرمندان و ... داده شود؛ اما تداوم این مسیر منوط به همکاری سایر دستگاه‌ها است.
 
وی با بیان اینکه لازم است که قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران گزارشی از اقداماتی که تا کنون انجام داده به شورای شهر بدهد، گفت: در این گزارش به مسئله تئاتر شهر و ساماندهی فضای پیرامونی آن نیز اشاره خواهد شد و شهرداری به ما بگوید که دستگاه‌های مختلف به چه دلیلی همکاری نمی‌کنند؛ البته دقت داشته باشید که شهردار تهران دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اجتماعی شهر تهران است و می‌توان از این طریق پیگیر حل مشکلات اجتماعی تهران باشیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: