جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 مهر 1402     
سرپرست معاونت حمل و نقل شهرداری تهران خبر داد
افتتاح بزرگراه شهید بروجردی درهفته جاری

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، سرپرست معاونت حمل و نقل شهرداری تهران مهر امسال را ماه حمل و نقل در تهران عنوان کرد و گفت: هفته آینده بهره برداری از شش رام قطار اورهال شده و اتوبوس‌های بازسازی شده‌ای که وارد مدار خواهند شد را خواهیم داشت و همچنین افتتاح متروی میدان کتاب و تحویل سه ایستگاه مترو در خط ۶ نیز صورت می‌گیرد.

 محسن هرمزی صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت متروی پرند، گفت: بحث تست گرم متروی پرند بعد از حل مشکل فیدرهای برق انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه ما از دو مسیر موضوع تأمین برق متروی پرند را دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: یک مسیر دریافت برق از پست مسیر فرودگاه امام خمینی است که شب گذشته پست‌های برق‌مان را با استفاده از این پست، برق دار کردیم و چنانچه این مهم تأمین نشود از طریق پست‌های HVS که از مسیر برق تهران است این موضوع را عملیاتی می‌کنیم.
 
هرمزی با تأکید بر اینکه ارزش ریالی پروژه متروی پرند ۲۰۰۰ میلیارد تومان است که توسط قرارگاه خاتم در یک اقدام جهادی انجام شده است، گفت: کلنگ احداث متروی پرند ۱۲ سال قبل به زمین زده شد؛ اما در یک سال اخیر روند ساخت شدت گرفت و نهایتا به مرحله‌ای رسیدیم که امروز شاهد پیشرفت ۹۹ درصدی پروژه هستیم.
 
سرپرست معاونت حمل و نقل شهرداری تهران با اشاره به اینکه مهر امسال، ماه حمل و نقل در تهران است، گفت: هفته آینده بهره برداری از شش رام قطار اورهال شده و اتوبوس‌های بازسازی شده‌ای که وارد مدار خواهند شد را خواهیم داشت و همچنین افتتاح متروی میدان کتاب و تحویل سه ایستگاه مترو در خط ۶ مترو نیز صورت می‌گیرد.
 
وی تاکید کرد: به امید خدا چهارشنبه هفته جاری بزرگراه بروجردی وارد مدار افتتاح خواهد شد.
 
هرمزی مبنی بر اینکه مشکل برق ناپایدار متروی پرند چه زمانی حل می‌شود، گفت: برق انشعابی از فرودگاه امام خمینی ناپایدار نیست و در حال حاضر نیز در پست‌هایمان فعال است. منتهی این پست‌های برق اختصاصا برای فرودگاه امام در نظر گرفته شده بود و ما می‌خواهیم ظرفیت استفاده از این پست‌ها را افزایش دهیم تا مسیر متروی پرند را نیز پوشش دهیم.
 
وی با بیان اینکه دولت همکاری‌های لازم را در زمینه تخصیص اعتبار داشته است، افزود: موضوع ما دو فیدر برق بود و بارها تاکید کردیم از زمانی که این فیدرها تحویل ما داده شود یک ماه تا ۴۰ روز زمان لازم داریم تا این پست‌های برق را فعال کنیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: