جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 شهريور 1402     
رییس کمیسیون سلامت شورای شهر:
حضور مردم در حماسه اربعین امسال چشمگیرتر بود

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: حضور مردم در حماسه اربعین چشمگیرتر بود.

 مهدی پیرهادی در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حماسه اربعین در شرایط بهتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شد، گفت: حضور مردم در این حماسه چشمگیرتر بود که باید از مردم و تسهیل کنندگان شرایط و همچنین ملت عراق برای میزبانی از زائران تقدیر کرد.
 
وی ضمن تقدیر از خدمت رسانی معاونت خدمات شهری در مرزهای ایران و عراق  با استقرار ۳۳۰ پاکبان و ۲۸۰ آتش نشان تقدیر کرد و ادامه داد: ۱۴۰۰ پاکبان و ۱۲۰ آتش نشان نیز در شهرهای زیارتی عراق حضور داشتند و برای رفاه و سلامت زائران اقدامات مؤثری را انجام دادند.
 
پیرهادی با بیان اینکه وزارت کشور مأموریتی به کمیته خدمات شهری داده بود، افزود: توان شهرهای مختلف کشور برای اولین بار در مرزها و شهرهای زیارتی مورد استفاده قرار گرفت و هرچه این ظرفیت تقویت شود، شرایط بهبود خواهد یافت. بسیاری از پاکبانان از سایر شهرها علاقمند به همکاری بودند و امیدواریم در سال آینده شرایطی فراهم شود که پاکبانان از همه شهرها بتوانند در حماسه اربعین خدمات رسانی کنند.
 
وی با تأکید بر اینکه وضعیت در مرزها و شهر نجف مطلوب بود، افزود: شهرداری تهران و شهرداری برخی شهرها زحمات زیادی را کشیدند که جای تقدیر دارد. در شهر کربلا نیز از سه فضای پیش بینی شده، ۲ فضا وضعیت خوبی داشت و برای یک فضای دیگر باید تمهیداتی در سال آینده اندیشیده شود.
 
پیرهادی همچنین از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تقدیر کرد و گفت: از تمام افرادی که به جاماندگان اربعین حسینی در تهران خدمت رسانی کردند، تقدیر می کنم.
 
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند امروز گزارشی در مورد حادثه آرادکوه به ما ارائه خواهد داد، گفت: بنابه گفته معاون برنامه ریزی شهرداری، شهردار تهران دستور داده که HSE با جدیت پیگیری شود و با این دستور تا چند هفته آینده باید نظام نامه به شورا ارسال شود تا بتوانیم شرایط بهتری را در تهران شاهد باشیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: