جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 شهريور 1402     
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران عنوان کرد
ارتباط ۲ منطقه تهران توسط ۲ پل

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه اتصال طرفین بزرگراه آیت‌الله سعیدی خبر داد.

 هادی حق‌بین با یادآوری اینکه ارتباط مناطق ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران توسط ۲ پل ارتباطی روی زیرگذر تقاطع بزرگراه آیت‌الله سعیدی با راه‌آهن تهران-اهواز برقرار خواهد شد، خاطرنشان کرد: پیشرفت عملیات اجرایی پروژه، متعاقب پایان یافتن کار نصب تیرهای عرشه پل جنوبی به مرز ۶۵ درصد رسیده است.
 
حق‌بین با بیان اینکه پل جنوبی تقاطع با طول ۱۴۵ متر(با احتساب شیبراهه‌ها) و جهت ترافیکی غرب به شرق، وظیفه اتصال خیابان زقر در منطقه ۱۸ به خیابان متین در منطقه ۱۷ را بر عهده دارد، گفت: تیرهای عرشه پل جنوبی به طور کامل نصب شده و این در حالی است که عملیات نصب تیرهای عرشه پل شمالی نیز در حال انجام می‌باشد.
 
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، با اشاره به اینکه پروژه اتصال طرفین بزرگراه آیت الله سعیدی از جمله پروژه‌های مطرح شده در قرار خدمت شهردار تهران در منطقه ۱۸ به شمار می‌آید، از این پروژه به عنوان مهمترین رابط ترافیکی مناطق ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران یاد و ابراز امیدواری کرد ارتباط مناطق مذکور به واسطه تکمیل این پروژه در سه ماهه سوم سال جاری تسهیل شود.
 
 به گفته حق‌بین، حذف گردش‌های اضافی، کاهش زمان سفر و دسترسی سریع و ایمن شهروندان منطقه ۱۷ به امامزاده زید(س) در منطقه ۱۸ از جمله مزایای اجرای این پروژه بوده و با بهره‌برداری از آن، شاهد کاهش بیش از ۶ کیلومتری طول سفرهای درون شهری خواهیم بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: