جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 9 شهريور 1402     
پیشرفت ۳۷ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های نواب-تندگویان

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،  سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت ۳۷ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های نواب-تندگویان خبر داد.

هادی حق بین سرپرست معاونت فنی و عمرانی در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های نواب-تندگویان که با همراهی مهدی صداقتی سرپرست سازمان مهندسی و عمران و برخی مدیران ارشد برگزار شد پس از استماع گزارشی کوتاه از اقدامات صورت گرفته به منظور پیشبرد فعالیت های اجرایی، بر رفع معارضان تأسیساتی تیرهای برق جهت انحراف ترافیک آتی تأکید کرد.
 
وی با اشاره به ادامه عملیات خاکریزی زیرگذر متعاقب تکمیل سرشمع ها، از آغاز بتن ریزی عرشه زیرگذر از اواسط شهریور ماه خبر داد و افزود: عملیات اجرایی عرشه پل چپگرد در حال پیگیری است.
 
حق بین با تاکید بر اینکه با توجه به مشکلات بوجود آمده برای شهروندان در ساعات پیک ترافیک در این مسیر باید به  صورت ۲۴ ساعته کارگاه فعالیت داشته باشد، از پیشرفت ۳۷ درصدی این پروژه خبر داد.
 
پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های نواب-تندگویان یک پروژه سه سطحی است که علاوه بر کاهش ۳.۵ کیلومتری گردش‎های اضافی، بار ترافیک ورودی به میدان بهمن و بزرگراه آزادگان را کاهش داده و با توزیع متناسب ترافیک عبوری، بر رفت و آمدهای محلی اثرگذار است.
 
طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های شهید یارجانی (نواب) و شهید تندگویان شامل یک مسیر زیرگذر در امتداد باند شرق به غرب بزرگراه شهید تندگویان و یک پل چپگرد به منظور برقراری گردش ترافیکی شمال به شرق در محل تقاطع می‌باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: