جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 شهريور 1402     
تأکید عضو شورای شهر بر تعیین تکلیف درختان خشک تهران

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران بر لزوم تعیین تکلیف درختان خشک در سطح شهر تهران تأکید کرد.

 مهدی پیرهادی در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری گفت: تقاضا و پیشنهاد من این است که ۲۱ عضو شورا به صورت دسته جمعی از محلات شهر تهران همچون هرندی بازدید کنند و از نزدیک در جریان وضعیت محلات قرار بگیرند.
 
وی با بیان اینکه درختان خشک باید در سطح شهر تهران تعیین تکلیف شوند ادامه داد: اگر این درختان تعیین تکلیف شوند، به وجود آمدن درختان خشک جدید مشخص خواهد بود و مردم می دانند که این درختان در دوره جدید خشک شده اند یا از گذشته خشک شده بودند.
 
وی افزود: اعمال جرایم و اجرای احکام صادره اگر تعیین تکلیف شود، اتفاق خوبی خواهد افتاد؛ این اولین بار است که مدیریت شهری جرأت پیدا کرده که جای درختان خشک، نهال و یا درخت با بن مناسب غرس کند، اما تقاضا داریم شهرداری یکبار موضوع درختان خشک را تعیین تکلیف کند و درخت خشکی در تهران نداشته باشیم.
 
ناصر امانی نیز در صحن علنی شورای شهر با بیان اینکه روز گذشته در بزرگراه شهید چمران و هم در بزرگراه یادگار امام در چندین نقطه تجمع چهار پنج نفری معتادان با فاصله ۵۰ یا صد متر را دیدم، گفت: در بزرگراه یادگار امام ایستادم و به شهردار منطقه زنگ زدم چون فضای سبز را آتش زده بودند.
 
وی با بیان اینکه ای کاش شهرداری و نیروی انتظامی کلونی‌های اصلی تجمع معتادان را نمی‌زدند، اظهار کرد: این افراد معمولا در دو سه نقطه شهر متمرکز بودند ولی در حال حاضر منظر همه شهر از معتاد متجاهر و کارتن‌خواب آلوده شده و به هر محله‌ای که می رویم مردم از معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها می‌نالند.
 
وی ادامه داد: بزرگراه‌های اصلی و زیبای شهر که معرف فضای سبز و انضباط شهری بودند مثل یادگار امام و شهید چمران که از جنوب تا شمال تهران گسترش دارند محل و نماد نازیبای شهر تهران شدند. نمی‌دانم به کی و کجا تذکر دهم؟! باید برای این مساله فکری شود. این همه شعار، تبلیغ و قرارگاه نتیجه‌اش این شد؟



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: