جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 شهريور 1402     
عضو شورای شهر تهران تاکید کرد
لزوم ارائه برنامه‌های اجرایی از سوی شهرداری برای مهار تورم و رشد تولید

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم ارائه برنامه‌های اجرایی از سوی شهرداری برای مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد.

 احمد صادقی در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری با اشاره به عدم ارائه برنامه های اجرایی از سوی شهرداری برای مهار تورم و رشد تولید گفت: شهرداری باید در ۶ حوزه فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری و محیط زیست، ایمنی و مدیریت بحران، هوشمند سازی، شهرسازی و معماری و حمل و نقل و ترافیک پس از یک ماه از تصویب، برنامه خود را ارائه می کرد اما چهار ماه گذشته و برنامه ای ارائه نشده است.
 
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران با بیان اینکه ۶ صورت جلسه در یکی از جلسات مصوب می شود، افزود: نحوه اتصال شهرداری ها به درگاه واحد باید توسط شهرداری تهران پیگیری و به شورا گزارش می شد و دستورالعمل های تشکیل پرونده باید از سوی معاونت شهرسازی تهیه می شد.
 
وی ادامه داد: آموزش دفاتر مناطق منتخب جهت طی فرآیند جدید مطابق درگاه ملی باید صورت می گرفت و پس از دو ماه از برگزاری جلسه هیچ گزارشی به کمیسیون شهرسازی و کمیته شفافیت ارسال نشده است و در سوم مردادماه موضوع را پیگیری کردیم و موضوع بی جواب مانده است و معاونت شهرسازی با این بی توجهی مزاحم دسترسی مردم به خدمات غیرحضوری شده است.
 
صادقی تأکید کرد: شهردار تهران باید این موضوع را پیگیری و گزارشات اقدامات صورت گرفته را به شورا ارائه دهد.
 
پرویز سروری نیز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری به بهره برداری از ۱۵ ایستگاه شارژ خودرو برقی در تهران در روز گذشته اشاره کرد و افزود: باید از وزارت صمت و شهرداری تهران برای مسیر جدیدی که در تهران در آن گام نهاده‌اند و اهتمام ویژه‌ای که در دستور کار قرار داده‌اند تقدیر کرد.
 
وی افزود: همچنین باید از سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران تقدیر کنم که در سال گذشته ۱۰۰ هکتار از املاک شهر آفتاب را اسنادش را تصویب کردند و از ابتدای سال تا کنون نیز ۵۰۰ سند تک برگ برای املاک شهرداری تهران صادر شده که نشان دهنده اهتمام ویژه در جهت تثبیت املاک شهرداری تهران است و شورا از این اقدام تقدیر می‌کند.
 
نائب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: بی تردید نباید اجازه دهیم که بی قانونی تبدیل به قانون شود. کسانی که قانون را نادیده می‌گیرند نباید مورد تشویق قرار گیرند.
 
سروری با تاکید بر اینکه شهرداری نباید به کسانی که با بی حجابی مرتکب بی قانونی می‌شوند خدمات ارائه کند، اظهار کرد:  نباید اینگونه باشد که تنها با نصب یک بنر و تذکر این کار به صورت نمایشی پیگیری شود و با کسانی که اهمال می‌کنند برخورد قاطع صورت گیرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: