جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 2 شهريور 1402     
شهردارمنطقه ۴ خبر داد
آسفالت‌ریزی ۴۰ هزار تنی در سطح منطقه ۴

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۴ با اشاره به تحویل زمین برای احداث ایستگاه آتش‌نشانی در لویزان از آسفالت‌ریزی ۴۰ هزار تنی در منطقه ۴ از ابتدای سال تا شهریورماه سال جاری خبر داد.

علی اصغر کمالی‌زاده در تشریح احداث ایستگاه آتش‌نشانی در لویزان گفت: تحویل زمین در لویزان برای احداث ایستگاه آتش نشانی از سوی شهرداری منطقه ۴ انجام شده است. این زمین تحویل شده و امیدواریم ساخت ایستگاه در لویزان توسط آتش نشانی به‌زودی آغاز شود. قطعا با احداث این ایستگاه فاصله اعزام نیروهای آتش نشانی در هنگام بروز حوادث احتمالی کاهش می‌یابد و این ایستگاه می‌تواند به محدوده لویزان ارائه خدمات داشته باشد.

وی افزود: نبود ایستگاه آتش نشانی در این محدوده یکی از معضلات و دغدغه‌های شهروندان بود که با احداث این ایستگاه در آینده نزدیک این معضل حل خواهد شد.

شهردار منطقه ۴ در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع آسفالت‌ریزی در سطح منطقه ۴ اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۴۰ هزار تن آسفالت ریزی انجام شد و امسال نیز تا امروز ۴۰ هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده و در حقیقت دو تا سه برابر این عدد نیز تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مناسب سازی مسیرهای تردد عابران پیاده و معابراصلی منطقه از مهمترین اقدامات مدیریت شهری است که با همکاری معاونت عمران و نواحی ۹ گانه به طور مستمر در حال انجام است. آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستورکار حوزه عمران منطقه ۴ قرار دارد و در راستای افزایش خدمات رسانی‌های عمرانی، نوسازی معابر و محلات سطح منطقه برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستور العمل‌های تعیین شده طی سال جاری محقق خواهد شد.

 

کمالی زاده تاکید کرد: با اجرای طرح نهضت آسفالت تا کنون حدود ۴۰ هزار تن آسفالت به طول حدود ۳۸۰ هزار مترمربع در معابر منطقه پخش و مرمت شده است. در این اقدام و در اصلی‌ترین معابر، بخشی از بزرگراه شهید باقری، خیابان‌های استخر و فرجام، دماوند، رجایی و... آسفالت مکانیزه شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: