جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 مرداد 1402     
گلایه عضو شورای شهر از توقف تخریب ساختمان‌های غیر مجاز در خلازیر

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، نائب رئیس شورای شهر تهران از توقف تخریف ساخت و سازهای غیر مجاز در خلازیر گلایه کرد.

پرویز سروری در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به توقف روند تخریب ساختمان‌های غیر مجاز در منطقه ۱۹، گفت: نگرانی که در مورد تخریب ساختمان‌های غیر مجاز داشتیم رخ داد و روند تخریب متوقف شد.
 
وی با بیان اینکه ما اصرار داشتیم که بررسی موضوع تخریب پنج ساختمان، موجب توقف تخریب‌ها نشود، گفت: حالا با توقف تخریب‌ها به نوعی جایزه به متخلفانی دادیم که ساخت و ساز غیر مجاز داشتند.
 
وی با بیان اینکه از مدیریت شورای شهر می‌خواهم که با تمام قدرت موضوع را پیگیری کند تا تخریب ساختمان‌های غیر مجاز خلازیر با جدیت و سرعت بیشتر ادامه داشته باشد، گفت: هم باید پیگیری‌های لازم برای وقوع علت این حادثه صورت گیرد، چرا که چند تن از پرسنل شهرداری و پلیس جان خود را از دست دادند و هم باید روند تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز پیگیری شود و این مسائل به صورت عرضی و نه طولی پیگیری شود، اما متاسفانه در حال حاضر تخریب‌ها متوقف شده و آثار بدی بر ادامه کار داشته است و احساس می‌شود کسانی که ساخت و ساز غیر مجاز داشتند تشویق شدند که این مسیر باطل را ادامه دهند.
 
وی همچنین از معاونت فرهنگی بابت برنامه «محرم شهر» در میدان آزادی تشکر کرد و افزود: در کنار خیمه عاشورای میدان هفت تیر، کشتی «سفینه النجاة» نیز یک کار مبارک با ظرفیت فرهنگی مناسب است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: