جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 مرداد 1402     
سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:
نظافت تمامی ناوگان اتوبوسرانی به صورت منظم در حال انجام است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به برنامه این شرکت برای نظافت ناوگان اتوبوسرانی، گفت: شستشو و نظافت تمامی ناوگان اتوبوسرانی اعم از مینی بوس و اتوبوس طبق برنامه به صورت یک شب در میان انجام می‌شود و اتوبوس‌ها به صورت مستمر قبل از اشتغال در خطوط نظافت می شوند.
 
 احسان تقدسی با تأکید بر اینکه در توقفگاه‌های شرکت واحد اتوبوسرانی کارواش‌های مجهزی دایر است، گفت: برای رفاه حال شهروندان گرامی و برای حفظ آراستگی ظاهری ناوگان، تمامی اتوبوس‌ها قبل از بکارگیری در خطوط به طور کامل و با استفاده از مواد شوینده انجام می گیرد.
 
وی با بیان اینکه کارواش‌های شرکت واحد اتوبوسرانی به دو بخش ناوگان عمومی و خصوصی در حال سرویس دهی هستند، تصریح کرد: زیرشویی و روشویی بدنه، جارو، غبارروبی دستگیره ها و صندلی ها و به طور کلی نظافت داخلی در طول ایام هفته به تناوب و بر اساس برنامه مشخص انجام می شود.
 
تقدسی در پایان افزود: از شهروندان تقاضا داریم، چنانچه در هر یک از خطوط اتوبوسرانی با اتوبوسی که نظافت مناسبی ندارد مواجه شدند با ذکر شماره پلاک اتوبوس و خط ایستگاه به شماره ۱۳۷ و ۱۸۸۸، ما را در ارائه خدمات مطلوب یاری کند.
 
 سخنگوی شرکت واحد در ادامه گفت: متولی نظافت و روشنایی ایستگاه ها مسئولیت مجموعه دیگری به جز شرکت واحد است که آنها هم در حد توان به این امر مبادرت کرده اند و در دوره فعلی مدیریت شهری اتفاقات خوبی در این حوزه ها هم افتاده و ان شاءالله نواقص باقی مانده هم توسط متولیان امر با فعالیت جهادی رفع خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: