جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 مرداد 1402     
مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران تاکید کرد
لزوم نظارت جدی بر چک لیست‌های پیمانکاران شهرداری از منظر محیط زیستی

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز، مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در چهارمین هفته «چهارشنبه‌های محیط زیستی» از وضعیت محیط زیست منطقه ۵ بازدید کرد.

 حلیا سادات حسینی در نظارت ستادی وضعیت محیط زیست منطقه ۵ اعلام کرد: با هدف کمک به عدم تغییر بافت طبیعی و امکان بهره‌مندی عموم از فضاهای طبیعی، با  توجه به ظرفیت موجود در منطقه، اداره کل محیط زیست آمادگی پشتیبانی و حمایت مالی از پروژه های شاخص محیط زیستی منطقه ٥ را دارد.
 
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران همچنین بر توجه جدی به نظارت بر چک لیست‌های پیمانکاران در حوزه معاونت شهری تهران تاکید کرد و افزود: این نظارت‌های جدی نقطه کمک به رفع مشکلات محیط زیستی در هر منطقه است که می‌تواند به آسیب شناسی و رفع معضلات محیط زیست کمک بزرگی کند.
 
وی در ادامه توضیح داد: فرایند آموزشی در حوزه توانمندسازی محیط زیست نیاز به آسیب شناسی دارد و با آماده سازی بستر و زیر ساخت مناسب و آموزش‌های اثر بخش می‌توان گام مهمی را جهت کاهش زباله خشک خصوصا در این ایام برداشت.
 
حسینی در پایان افزود: کلیه ساختمانهای سطح منطقه در سه بازه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با محوریت کم‌هزینه و پرهزینه ممیزی انرژی شده‌اند و نقشه راه انرژی برای بهینه‌سازی مصرف کاملا مشخص است که این موضوع می‌تواند شرایط محیط زیستی منطقه را بهبود بخشد.
 
در این روز از تصفیه خانه دانشگاه آزاد، انبار نفت شرکت نفت ،پساب تصفیه خانه،مسیر رود دره فرحزاد بازدید به عمل آمد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: