جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 تير 1402     
رفع یکی دیگر از نواقص خط ۳ متروی تهران

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، نواقص خط ۳ متروی تهران به مرور زمان در حال برطرف شدن بوده و تا پایان سال جاری، اقدامات مهم و متعددی در این زمینه صورت خواهد پذیرفت؛ احداث سیستم زهکش کل خط ۳ در ماه‌های پیش رو شامل ۳ مقطع زهکشی، از جمله این فعالیت ها است.

 مهندس آزاد اکبری مجری خط ۳ متروی تهران در حاشیه مراسم راه اندازی سامانه هواساز RS ایستگاه متروی عبدل آباد، با اشاره به اقداماتی که از ابتدای سال گذشته برای رفع نواقص این خط صورت گرفته است، گفت: رسیدگی به نواقص ساختمانی خط ۳ مترو که به ایستگاههای در حال بهره برداری باز می گردد، تلاش های شرکت مترو برای تکمیل ایستگاههای خطوط ۶ و ۷ ادامه داشته و از جمله اولویت‌های آن به حساب می آید.
 
در این راستا سامانه هواکش RS ایستگاه عبدل آباد که به سیستم تهویه محل استقرار تجهیزات برقی مربوط می‌شود را این هفته راه‌اندازی کرده‌ایم و در ادامه طی ماه‌های باقی مانده امسال، در ۳ مقطع از مسیر خط ۳ ، مجاری زهکش را تکمیل و به بهره‌برداری خواهیم رساند.
 
هزینه ساخت، نصب و راه اندازی هواساز ایستگاه عبدل آباد شامل ۲۰ میلیارد تومان بابت عملیات ساختمانی و ۵ میلیارد تومان موارد تجهیزاتی (در مجموع ۲۵ میلیارد تومان) بوده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: