جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 تير 1402     
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران خبر داد
ورود اولین رام «قطارملی» به خطوط متروی تهران تااواخر مرداد

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از ورود اولین رام «قطارملی» به شبکه متروی تهران تا اواخر مرداد ماه خبر داد.

مسعود درستی در خصوص آخرین وضعیت قطار ملی در تهران گفت: یک رام قطار ملی با همکاری چندین شرکت دانش بنیان ایرانی ساخته شده است که محوریت این فعالیت را نیز معاونت علمی ریاست جمهوری و شرکت متروی تهران بر عهده دارد.
 
وی بیان کرد: با توجه به اینکه این رام قطار اولین قطاری است که در قالب قطار ملی وارد چرخه تولید می‌شود، منصفانه این است که بگوییم ما با نگاه سختگیرانه به قطار ملی نگاه می‌کنیم. چرا که نگرانیم اگر سختگیر نباشیم این کار ابتر می‌ماند و صنعت قطارسازی را دچار دلسردی می‌کند.
 
درستی افزود: تمام استانداردهای روز و رایج دنیا را قطار ملی گذرانده و سعی می‌کنیم با یک مجوز محکم اجازه ورود به شبکه را داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه تست‌های نهایی قطار ملی در خط‌های اصلی انجام شده و خوشبختانه توانسته تمام مراحل را پاس کند، گفت: برآورد ما این است که حداکثر در اواخر مرداد ماه قطار ملی در خدمت مردم باشد و در نظر داریم این قطار را از خطوط کم مسافر کم کمک وارد چرخه مسافرگیری کنیم.
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران افزود: نگاه ما به تست‌های قطار ملی سختگیرانه است و از آنجایی که حوزه مهندسی و اطلاعات ساخت قطار ملی تکمیل است امیدواریم بتوانیم زودتر از قرارداد ۶۳۰ واگن، قطارهای ملی را وارد ناوگان کنیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: