جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 فروردين 1402     
آماده سازی مصلی تهران برای نماز عید فطر

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۷ روند آماده سازی مصلی برای نماز عید فطر را تشریح کرد.

نصرالله آبادیان در مورد آخرین اقدامات شهرداری برای برگزاری نماز عید فطر در مصلی تهران گفت: عملیات عمرانی سنگینی در مصلی برای تکمیل این مجموعه وجود دارد و به همین دلیل همکاران ما تمام تلاش خود را  برای نظافت، پاکسازی و  رنگ آمیزی جداول و دیواره‌های مصلی متمرکز کردند.
 
وی با بیان اینکه نماز عید فطر در روزهای آینده انجام‌ می‌شود، گفت: در چند روز باقی مانده مسئله نظافت و پاکسازی صحن اصلی، پارکینگ های ضلع شمال و سقف شبستان اصلی و بلوار یاس خیابان های پیرامون، جمع آوری ضایعات، جمع آوری زباله بطور مرتب و روزانه، نگهداشت محوطه مصلی امام خمینی (ره) به صورت شبانه روزی و ویژه تنها بخشی از اقدامات اجرا شده از سوی این منطقه  است.
 
آبادیان با تاکید بر اینکه رنگ آمیزی جداول به طول ۳۰ هزار متر و اجرای هزار مترمربع پوشاننده با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران و رنگ آمیزی هزار مترمربع نیوجرسی انجام خواهد گرفت، اظهارکرد: همچنین نصب ۲۶ هزار متر طول داربست در گیت های ورودی، تهیه ۱۰۰ عدد پرچم ایران و مناسبتی و چاپ بنر به میزان ۵۰۰ مترمربع از جمله اقدامات شهرداری تهران است.
 
شهردار منطقه ۷ با اشاره به آغاز شستشوی تمامی المان های شهری و ترافیکی و جداول و شستشوی تجهیزات مورد استفاده در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ، ادامه داد: بهسازی و مرمت دیواره‌ها و جداره‌های ضلع شمالی مصلی، مرمت جداول شکسته، هم سطح سازی، لکه گیری آسفالت و روکش دستی در ورودی‌های اصلی، اصلاح و مرمت نشست‌ها و اجرای روکش آسفالت از جمله اقدامات معاونت فنی و عمران منطقه است که در حال اجرا بوده و تا روز سه شنبه به اتمام خواهد رسید.
 
آبادیان با اشاره به جمع آوری گاردریل‌ها و نرده‌ها، گفت: همچنین انجام خط کشی و نصب بنر برای اطلاع رسانی مسیرها ویژه نمازگزاران از جمله فعالیت‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه خواهد بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: