جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 فروردين 1402     
در پنجاه و دومین شنبه امید و افتخار اصورت می‌گیرد
از افتتاح مسجد و سرای محله تا راه‌اندازی دهکده فوتبال بانوان و مرکز کارآفرینی در منطقه ۱۹

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، سخنگوی شهرداری تهران گفت: شنبه ۲۶ فروردین‌ماه با حضور شهردار تهران، بسته افتتاحی متراکمی در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی و ورزشی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان در منطقه ۱۹ افتتاح خواهد شد.

عبدالمطهر محمدخانی درباره برنامه‌های افتتاحی پنجاه ‌و دومین شنبه امید و افتخار اعلام کرد: افتتاح‌های پنجاه و دومین شنبه امیدوافتخار با حضور شهردار تهران در منطقه ۱۹ به ارزشی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد.
 
وی درباره جزییات پروژه‌های هفته آتی افزود: پروژه مذهبی «مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع)» با مساحت ۲۵۰۰ مترمربع که ساخت آن از سال ۱۳۹۴ آغاز شده بود، با همکاری شهرداری منطقه ۱۹ در روز شنبه به مرحله افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید. 
 
محمدخانی در ادامه تشریح بسته افتتاحی منطقه ۱۹ بیان کرد: پروژه دوم، افتتاح «سرای محله اسماعیل‌آباد» در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و با زیربنایی بالغ بر ۲۵۰۰ مترمربع است. این سرای محله دارای ۶ طبقه اداری خواهد بود که بعد از افتتاح نیز نسبت به امکانات مورد نیاز متناسب با سراهای محله، مجهز خواهد شد.
 
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اضافه کرد: احداث «زمین چمن و رختکن بوستان نسترن» در مجاورت شهرک بخارایی یکی دیگر از پروژه‌های متعددی است که روز شنبه برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان منطقه ۱۹ به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی افزود: همچنین «مرکز کارآفرینی اجتماعی رسالت» در محیطی به مساحت ۶۰۰ مترمربع با رویکرد کمک به مشکلات خانوادگی و افرادی که از نظر کارآفرینی مشکلاتی دارند، در محله صالح‌آباد به صورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
به گفته وی، بنا است تا «بازسازی و راه‌اندازی مرکز پرتو» در منطقه ۱۹ تهران به مساحت ۳۰۰ مترمربع با هدف آموزش رایگان کودکان کار نیز نهایی شود.
 
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به راه‌اندازی «دهکده فوتبال بانوان» در مجموعه شهربانوی بوستان ولایت گفت: با همکاری سازمان زیباسازی، مجموعه وسایل مربوط به ورزش فوتبال و فوتبال دستی و سایر موضوعات مربوط به این رشته ورزشی در یک زمین بزرگ جانمایی و مستقر شده و بنا است تا این زمین تبدیل به دهکده فوتبال شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: