جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 فروردين 1402     
تحقق درآمدی منطقه ۴ در سال ۱۴۰۱

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۴ در اولین جلسه کاری سال جدید با حضور معاونان، مدیران و مسئولان منطقه، خواستار توسعه زیر ساخت ها، برنامه ریزی دقیق و خدمات رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان شد.

" علی اصغر کمالی زاده"  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: امید است در سال جدید بتوانیم با اطلاع رسانی و مشارکت شهروندان و حوزه‌های مرتبط در افزایش درآمد و بودجه منطقه موفقیت بیشتری داشته باشیم.
 
 شهردار منطقه ۴  به اجرای آرای قطعی ماده صد در این منطقه اشاره کرد و گفت: در سال گذشته با همکاری حوزه‌های شهرسازی، اجرای احکام و شهرداران نواحی توانستیم رتبه دوم  را  در اجرای رای کسب کنیم.
 
او افزود: اجرای طرح جامع در محلات کم برخوردار همچون شمیران نو و خاک سفید، تدوین و پایش قوانین اجرای احکام با همکاری نواحی و با مشارکت مردم از مواردی است که درسال پیش رو با جدیت در این منطقه دنبال می‌شود.
 
کمالی زاده در ادامه به اقدامات صورت گرفته در خصوص نظارت و  نگهداشت شهر اشاره کرد و افزود: با توجه به تاکید شهردار محترم تهران در خصوص حوزه نگهداشت شهر  و رسیدگی ویژه به المان‌های شهری تلاش مدیریت شهر این بوده  تا با دقت کامل این مهم را اجرایی کرده و خدمات شایسته‌ای به شهروندان ارایه دهند.
 
شهردار منطقه ۴ ادامه داد: در سالی که گذشت با تعدد بارندگی‌هایی که شاهد بودیم، توانستیم با موفقیت از بحران احتمالی آبگرفتگی‌ها گذر کنیم و تاکید می‌گردد اینگونه اقدامات پیشگیرانه از همین ابتدای سال در منطقه به صورت منظم و زمان بندی شده رصد و اجرا شود.
 
او در ادامه اقدامات پیش رو در حوزه  نگهداشت ترافیک گفت: در این حوزه اقداماتی همچون بهسازی و رنگ آمیزی گاردریل ها، مرمت و نوسازی تابلو‌های بزرگراه امام علی (ع)،   بهسازی خط کشی ها، احداث پارکینگ  در دستور کار قرار دارد.
 
کمالی زاده با اشاره به فعالیت‌های حوزه عمرانی در سال پیش رو گفت: در سال گذشته با توجه به افتتاحیه‌های متعدد پروژه‌های عمرانی فرا منطقه‌ای و منطقه‌ای و محلی، موفق شدیم جزو سه منطقه اول  شهرداری تهران در این حوزه باشیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که در سال جدید نیز بتوانیم با اتخاذ تدابیری در  بهسازی آسفالت معابر اصلی منطقه اقدام نماییم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: