جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 فروردين 1402     
آغاز آماده سازی مصلی امام خمینی برای نماز عید فطر

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۷ به همراه معاونین و مدیران خود از مصلی امام خمینی (ره) بازدید و دستورات لازم به منظور اجرای اقدامات ویژه برای استقبال از نمازگزاران و برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر را صادر کرد.

 نصراله آبادیان در جریان بازدید از مصلی تهران و روند آماده سازی برای نماز عید فطر، با اشاره به اجرای اقدامات گسترده خادمان مردم در این منطقه، همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر و به منظور استقبال با شکوه از شهروندان، گفت: عید سعید فطر ماه میهمانی خداست و در این ایام، خداوند درهای رحمت خود را به روی بندگان خود می گستراند و امیدوارم با خدمتگزاری درست به مردم ، بتوانیم، شایسته استفاده از رحمات الهی باشیم.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه هر ساله شهرداری تهران فعالیت‌هایی را در جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن نماز عید فطر انجام می‌دهد، افزود: آذین بندی، نقاشی و زیباسازی جداره ها و درب های اصلی و فرعی، نصب پرچم ایران و شعار عید سعید فطر در اطراف و فضاهای عمومی و رنگ آمیزی المان‌ها، تنها بخشی از اقداماتی است که در رأس فعالیت ها قرار دارد.
 
شهردار منطقه 7 یادآور شد: انجام عملیات ۵۰ تن آسفالت ریزی و ترمیم آسفالت در فضای عمومی مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، نقاشی جداول داخل مصلی، ایمن سازی محوطه های پر رفت و آمد شهروندان و نمازگزاران، خط کشی معابر داخلی و خیابان های اطراف مصلی، انجام عملیات رفت و روب و شستشوی روزانه و بکارگیری ۲۰۰ نفر نیروی انسانی جهت آماده سازی محل برگزاری نماز عید سعید فطر از دیگر فعالیتهای معاونت های فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری و محیط زیست منطقه خواهد بود.
 
وی در پایان بر بازدید روزانه مدیران و معاونین خود از مصلی امام خمینی (ره) تاکید کرد و از آنها خواست تمام پیش بینی های لازم پیش از برگزاری نماز عید سعید فطر را اتخاذ کنند.
 
گفتنی است تا برگزاری عید سعید فطرحدود  ۱۲ روز مانده، اما شهرداری تهران هم اکنون فعالیت های خود را در جهت آماده سازی محیط داخلی و بیرونی مصلی امام خمینی(ع) و بهبود فضاها در جهت برگزاری نماز عید سعید فطر آغاز کرده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: