جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 اسفند 1401     
شهردار منطقه ۲۰ عنوان کرد
بهره برداری ناقص از «ایوان ری» در دوره قبلی مدیریت شهری

 به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه موضوعات مربوط به ایمنی و آتش نشانی مجموعه فرهنگی «ایوان ری» هنوز تکمیل نشده است، گفت: بهره برداری «ایوان ری» در دوره قبلی مدیریت شهری ناقص انجام شده است.

 سیدمحمد ناظم رضوی در جمع خبرنگاران درباره بهره برداری از مجموعه فرهنگی «ایوان ری» گفت: در دوره قبلی مدیریت شهری این مجموعه به صورت رسمی افتتاح شد در حالی که مباحث مرتبط با ایمنی و آتش نشانی آن تکمیل نشده بود.
 
وی افزود: در یکی از بازدیدهای شهردار تهران از محدوده ری مقرر شد در دوره جدید مدیریت شهری بهره برداری از مجموعه به شرکت توسعه فضاهای فرهنگی که زیرمجموعه معاونت فرهنگی شهرداری تهران است، سپرده شود هرچند که معتقدیم بهره برداری بهتر مجموعه می تواند با مدیریت منطقه انجام شود.
 
ناظم رضوی ادامه داد: مقرر شده به محض آماده شدن مجموعه برای بهره برداری، هیات امنایی از افراد معتمد حقیقی و حقوقی شهر ری تشکیل شود تا بر بهره برداری از مجموعه نظارت داشته باشند.
 
شهردار منطقه ۲۰ تاکید کرد: بهره برداری توسط شرکت توسعه فضاهای فرهنگی انجام می شود که پیمانکار عامل اجرایی سازمان عمرانی مناطق است و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مباحث ایمنی و آتش نشانی را دریافت کرده. البته به زودی موضوعات ایمنی و اطفای حریق مجموعه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: