جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 1 دی 1401     
لایروبی ۸۹هزار متر از انهار و مسیل‌ها منطقه 8 پایتخت در فصل پاییز

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، با لایروبی ۸۹ هزار متر از انهار و مسیل‌ها در محلات سیزده‌گانه و شناسایی ۱۷ نقطه آبگیر، منطقه هشت آماده بارندگی شد.

 فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 گفت: از آغاز سال و براساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی کانال‌های اصلی و مسیل‌ها که در زمان بارش باران می‌توانستند خطر آفرین باشند، لایروبی شدند و مشکلات بحرانی آن‌ها برطرف شد.لایروبی ۸۹هزار متر  از انهار و مسیل‌ها منطقه 8 پایتخت  در فصل پاییز
 
تنهایی با اشاره به استقرار کلیه نیرو‌ها در زمان بارش و بازدید مستمر از مسیل‌های منطقه گفت: بر اساس اقدامات انجام شده در حال حاضر در سطح معابر و مسیل‌ها مشکل خاصی نداریم و علاوه بر مسیل‌ها، منطقه هشت داری ۱۷ نقطه حساس است که در زمان بارش نزولات آسمانی، عوامل انسانی خدمات شهری در این نقاط مستقر می‌شوند.
 
شهردار منطقه به این ۱۷ نقطه که در خیابان‌های پروین، دماوند تقاطع افشاری، آیت تقاطع دلسیم هاشمی، هفت حوض شهرکتاب و... قرار گرفته‌اند، اشاره کرد و گفت: با توجه به بافت‌شهری و تراکم منطقه‌ای، در زمان وقوع بارندگی‌ها در معابر ناحیه یک کمترین و در ناحیه سه بیشترین میزان آبگرفتگی را شاهد هستیم.
 
آماده سازی ده هزار کیسه شن و تجهیز و بازدید از ماشین‌آلات از جمله خاور، بابکت و... از دیگر اقداماتی بود که شهردار منطقه در آمادگی شش ماه دوم سال به آن‌ها اشاره کرد و افزود: آمار گزارش‌های مردمی در موضوع آبگرفتگی در اولین بارندگی پایتخت تعداد ۲۸ مورد بوده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: