جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 آبان 1401     
اتصال سریع به سامانه جامع تجارت باید در دستور کار وزارت‌خانه‌ها قرار بگیرد

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی سامانه جامع تجارت را از ابزارهای موثر در تنظیم بازار و صدور مجوز کسب و کارها اعلام کرد و گفت: تمامی وزارت‌خانه‌ها می‌بایست مکلف شوند که صنوف زیرمجموعه خود را نسبت به اتصال سریع به این سامانه‌ها ملزم نمایند.

جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی در خصوص عملکرد سامانه جامع تجارت و تاثیر آن در حذف تقلب و قاچاق از بازار لوازم یدکی، این سامانه را از ابزارهای موثر در تنظیم بازار و صدور مجوز کسب و کارها اعلام کرد و اظهار داشت: سامانه جامع تجارت از سامانه‌های اصلی است که به منظور تشخیص نواقص، رفع عیوب و راه‌اندازی کامل و بهینه‌سازی می‌بایست به صورت کامل مورد ارزیابی قرار بگیرند.
 
وی با اشاره به کارکرد سامانه جامع در شفاف سازی تولید، بازار و قیمت‌ها افزود: به دلیل اینکه ثبت اطلاعات کالایی در سامانه جامع منافع اشخاص را در معرض تهدید قرار می‌دهد، مقاومت اعضای صنوف و عدم اتصال آن‌ها به این سامانه دولت را در درون با مشکلاتی مواجه کرده است.
 
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی معتقد است: این مشکل می‌بایست در هیات وزیران مورد بررسی قرار بگیرد و تمامی وزارت‌خانه‌ها مکلف شوند که صنوف زیرمجموعه خود را نسبت به اتصال سریع به این سامانه‌ها ملزم نمایند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: